خبرگزاری کار ایران

رفتار نیمکت‌نشینان ذوب آهن درست نبود

طهماسبی: قول می‎‌دهم میزبانی خوبی داشته باشیم/ تلاش می‌کنیم در بازی با استقلال دست‌پر از زمین خارج شویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۹۸۸

مربی تیم پیکان تهران به استقلالی‌ها قول داد میزبانی مناسبی در بازی هفته چهارم از این تیم داشته باشند.

محمدرضا طهماسبی در گفتگو با ایلنا درخصوص رویارویی با استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بچه‌های ما پرتلاش هستند، امیدواریم که یک بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه‌ای که نیاز داریم را به دست بیاوریم. تیم ما هفته به هفته بهتر شده است و نتایج را ببینیم به نظرم بد عمل نکردیم و امیدواریم که در این بازی هم با تمام توان در زمین حاضر شویم.

او درباره اتفاقات دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: آقای تارتار هم گفتند، ما خوشحالیم که حق خوری برای ذوب آهن صورت نگرفت ولی نظر شخصی من این است: اول از همه بگویم که داوری خیلی کار سختی است و همه می‌دانند که این قشر زحمت‌کش نسبت به فعالیتی که دارند هم درآمد اندکی دارند. موضوع بعدی این است که اگر این اتفاق برای ذوب آهن افتاد یا تیم‌های دیگر، آن زمان هم اینگونه نظر برگردد.

او ادامه داد: اگر اشتباه داوری شد این نظر برگردد. به نظرم اقدام نیمکت نشینان ذوب آهن درست نبود. ما حتی در قانون هم نداریم که کسی روی نیمکت یا کنار زمین موبایل همراهش باشد. به شخصه خوشحالم که اجحافی در حق تیم ذوب آهن نشد ولی این اجحاف در حق ما شده است. فوتبال برخی اوقات با اشتباهات بازیکنان و داوران و حتی مربیان شکل می‌گیرد. 

طهماسبی با اشاره به توانایی بازیکنان پیکان پیش از رویارویی با استقلال گفت: تیم پیکان پتانسیل بالایی دارد و تلاش داریم که رتبه خوبی به دست بیاوریم. کادر خیلی خوبی داریم و مطمئنم که اتفاقات خیلی خوبی را رقم می‌زنیم. مطمئنا استقلال یکی از شانس‌های قهرمانی این فصل است و کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت اما تمام تیم تلاش می‌کنیم تا دست پر از زمین خارج شویم.

طهماسبی همچنین درباره اعتراض استقلالی‌ها به میزبانی پیکان در زمین شهر قدس اظهار داشت: زمین شهر قدس، زمین خوبی است. دو روز متوالی بارندگی بود و در هنگام بازی هم بارش باران ادامه داشت. متاسفانه کاورهایی که روی زمین کشیده بودند جوابگو نبود و بارندگی همانطور ادامه داشت. الان شرایط خوب است و به استقلالی‌ها قول می‌دهم که یک میزبانی خیلی خوبی خواهیم داشت و از این بابت نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز