خبرگزاری کار ایران

‍ ۵ میلیارد برای تعمیر ورزشگاه خانگی خیبر نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۹۳

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۵ میلیارد برای تعمیر ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیاز است.

به گزارش ایلنا، حشمت امان الهی اظهار کرد: مشکلی که در ورزشگاه تختی موجود بوده بحث رفت‌وآمد تیم‌ها در زمین است چون یکی بوده و مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: این تعمیرات در حال انجام است و رختکن را نیز تجهیز خواهیم کرد تا تردد تیم‌ها از هم جدا شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: ایراداتی گرفته شده که باید اصلاح شود که در حال رفع هستتد و از چند روز آینده نیز ترمیم چمن توسط باشگاه خیبر شروع می‌شود. باقی تعمیرات از طرف اداره ورزش و جوانان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در برآورد اولیه برای ترمیم چمن ۱۵۰ میلیون تومان و برای بحث رختکن و سیستم رفت‌وبرگشت حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان نیاز بوده که در مجموع حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است.

این مسئول بیان کرد: تا یک و دو ماه آینده مشکلات رفع می‌شود، تقاضای چمن مصنوعی داده شده و تا زمانی که چمن آماده شود رختکن‌ها را نیز آماده خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: نورافکن‌های ورزشگاه مشکلی ندارند ولی چک می‌شوند اگر مشکلی داشته باشند برطرف می‌شود.

امان الهی عنوان کرد: عبدی یک سرمایه‌گذاری کرده و امتیازی خریداری کرده است که این افتخاری برای شهرمان است؛ برای اینکه شادی و نشاط در جامعه ورزشی ایجاد شود فوتبال در اولویت است تا جایی که بتوانیم کمک خواهیم کرد و یک میزبان شایسته‌ای خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز