خبرگزاری کار ایران

حاشیه نگاری به سبک فوتبال برتر؛ وقتی میثاقی جنجالی‌ترین صحنه داوری هفته را پخش نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۶۰۶

برنامه فوتبال برتر که یکی از مراجع اصلی بررسی اشتباهات داوری است، از جنجالی‌ترین سوت هفته بازماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ذوب آهن که در هفته نخست لیگ برتر با تصمیم عجیب داور مسابقه مبنی بر اعلام ضربه پنالتی علیه این تیم در ثانیه‌های پایانی بازی از کسب برتری مقابل فولاد باز ماند، در دیدار هفته دوم برابر ماشین سازی هم با سوت عجیب دیگری روبرو شد که در جریان بازی تاثیرگذار بود و با اخراج دقیقه یک وحید محمدزاده، این تیم مجبور شد 90 دقیقه با یک بازیکن کمتر در خانه حریف بازی کند و نتیجه‌ای بهتر از تساوی نصیبش نشد.

بعد از این دیدار بود که اعتراض شدید ذوبی‌ها به اتفاقات داوری را شاهد بودیم و حتی این باشگاه روز گذشته طی بیانیه‌ای سرگشاده خطاب به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش اعلام کرد اگر این روند اشتباهات داوری علیه این تیم ادامه دار باشد، آنها قید حضور در ادامه مسابقات را می‌زنند و از لیگ برتر بیستم کناره‌گیری خواهند کرد.

از سوی دیگر کارشناسی‌های داوری انجام شده هم حق را به ذوبی‌ها می‌داد و آنها تصمیم داور مبنی بر اخراج بازیکن این تیم اصفهانی را اشتباه دانستند.

با این وجود برنامه فوتبال برتر که یک مرجع مهم بررسی اشتباهات داوری هفته است و تحلیل آنها از عملکرد داور هر مسابقه به نوعی آرشیو شده و منبع سنجش‌های کلی ضرر و سود تیم‌ها از اشتباهات داوری در طول فصل محسوب می‌شود، بازی جنجالی هفته دوم لیگ بیستم میان ماشین سازی و ذوب آهن را به بهانه کمبود وقت مورد بررسی قرار نداد.

این اتفاق در حالی رخ داد که زمان زیادی از برنامه به بررسی حواشی بازی فولاد - استقلال اختصاص داده شد و به نظر می‌رسد مسئولان برنامه حاضر نیستند اندکی از زمان پرداختن به سوژه‌های جنجالی و حاشیه‌ای را کم کنند تا تصمیمات داور یک بازی پر حرف و حدیث را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز