خبرگزاری کار ایران

به همراه توضیح ایلنا؛

واکنش کارفرما به خبر تجمع اعتراضی کارگران سیمان سپاهان

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۴۲

«اولین تصویر انتشار یافته از این تجمع کارگرانی را نشان می‌دهد که پلاکاردی را با شعار " ما همه سرباز ولایتیم، ما همه نادری هستیم " در دست گرفتند.»

مدیر عامل سیمان سپاهان با ارسال جوابیه‌ای برای خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، خبر «تجمع اعتراضی کارگران سیمان سپاهان در محوطه کارخانه» را که روز ۲۲ آبان در این رسانه منتشر شده بود تکذیب کرد.

خبرنگار ایلنا روز دوشنبه این هفته(۲۲ دی) گزارش داده بود نزدیک به ۲۰۰ کارگر پیمانی سیمان سپاهان اصفهان در اعتراض به اخراج «محمدصادق نادری»، نماینده خود در محوطه کارخانه تجمع کردند. حالا چند روز پس از برگزاری این تجمع اعتراضی، مدیرعامل سیمان سپاهان با استناد به نحوه پوشش کارگران و شعارهای مندرج در پلاکارد‌ها در تصاویر انتشار یافته از این تجمع مدعی شده است که هیچ گونه تجمعی در آن روز در محوطه کارخانه برگزار نشده است.

مدیر عامل سیمان سپاهان در حالی این ادعا را طرح کرده است که اولین تصویر انتشار یافته از این تجمع کارگرانی را نشان می‌دهد که پلاکاردی را با شعار «ما همه سرباز ولایتیم، ما همه نادری هستیم» در دست دارند.

با توجه به آنکه آقای نادری بعد از اتمام قراردادش در پایان آبان ماه اخراج شده است، امکان اینکه این تصویر مربوط به تجمعات قبلی کارگران باشد به خودی خود منتفی است و اصل خبر وقوع تجمع در روز دوشنبه ۲۲ دی تکذیب شدنی نیست. البته ناگفته نماند سایر تصاویری که در این خبر قرار گرفته بودند مربوط به تجمعات پیشین کارگران سیمان سپاهان بودند و به دلیل اشتباهی سهوی انتشار یافته بودند که ایلنا بابت این اشتباه از مخاطبان خود عذرخواهی می‌کند.

متن کامل جوابیه مدیرعامل سیمان سپاهان در ادامه می‌آید:

احتراما، به دنبال انتشار خبر مورخ ۹۳/۱۰ / ۲۲ با عنوان تجمع اعتراضی کارگران سیمان سپاهان در محوطه کارخانه، به استحضار می‌رساند هیچ گونه تجمعی در محوطه کارخانه سیمان سپاهان صورت نپذیرفته و با توجه به شواهد و قرائن موجود در تصاویر انتشار یافته از جمله نحوه پوشش افراد و استفاد هاز لباس متناسب با فصل تابستان، شعار مندرج در سایر پلاکارد‌ها که مربوط به سنوات گذشته بوده و شکل ظاهری گل‌ها، دلالت بر این دارند که تصاویر منتشر شده بر خلاف حقیقت بوده و هیچ گونه ارتباطی با تاریخ فوق الاشعار ندارد.
.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز