خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

تجمع کارگران قند کامیاران در اعتراض به نبود مواد اولیه برای تولید

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۴۳۸

«حدود ۸۰ کارگر قند کامیاران صبح امروز(یکشنبه ۱۲ مرداد) در اعتراض به نبود مواد اولیه برای تولید در محوطه این کارخانه تجمع کردند.»

نزدیک به ۸۰ کارگر قند کامیاران اصفهان در اعتراض به نبود مواد اولیه برای تولید در محوطه این واحد تولیدی تجمع کردند.

یکی از کارگران معترض با اعلام این خبر به ایلنا گفت: حدود ۸۰ کارگر قند کامیاران صبح امروز(یکشنبه ۱۲ مرداد) در اعتراض به نبود مواد اولیه برای تولید در محوطه این کارخانه تجمع کردند.

وی با اشاره به اشتغال ۴۲ کارگر در هر شیفت کاری این واحد تولیدی، ادامه داد: تجمع کنندگان کارگران دو شیفت کاری قند کامیاران هستند و کارگران شیفت کاری سوم نیز به زودی به آنان اضافه خواهند شد.

وی افزود: پیش از ماه رمضان تولید به تناوب متوقف می‌شد، مثلاً مدتی بود که جمعه‌ها کار نمی‌کردیم. سه روز مانده به عید فطر(شنبه هفته گذشته - ۴ مرداد) به ما گفته شد شکری برای تولید قند در کارخانه موجود نیست بنابراین بعد از عید به سر کار بازگردید.

این کارگر قند کامیاران تصریح کرد: هنگامی که یک روز بعد از عید فطر(چهارشنبه - ۸ مرداد) به کارخانه آمدیم، هنوز از مواد اولیه برای تولید قند خبری نبود و قرار شد کار را از شنبه این هفته(۱۱ مرداد) آغاز کنیم، اما امروز هم از مواد اولیه خبری نیست.

وی در پایان ضمن اشاره به پرداخت نشدن ۳ ماه از بیمه کارگران قند کامیاران در سال گذشته، اظهار کرد: قرارداد کار کارگران قند کامیاران از ابتدای سال جاری یک ماهه بسته می‌شود در حالی که قرارداد کار آنان پیش تر ۵ ماهه یا ۳ ماهه منعقد می‌شد و به همین دلیل، توقف مکرر تولید به نگرانی آن‌ها نسبت به آینده شغلی‌شان دامن زده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز