خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کارگران پتروشیمی تبریز خبر داد:

انجام موفق «تعمیرات اساسی» توسط تعاونی کارگران پتروشیمی تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۴۴

این تعمیرات در سال جاری توسط تعاونی کارگران این واحد تولیدی که همگی زیر دیپلم هستند اما چندین سال سابقه کار دارند، انجام شد.

رئیس انجمن صنفی کارگران پتروشیمی تبریز از انجام موفق «تعمیرات اساسی»(total overhaul) در این واحد تولیدی توسط تعاونی کارگران این مجموعه خبر داد.

«ناصر چمنی» در این باره به ایلنا گفت: تعمیرات اساسی دوره‌ای در پتروشیمی تبریز در سال‌های گذشته با همکاری کارگران داخل مجموعه و متخصصین خارج از آن انجام می‌شد اما این تعمیرات در سال جاری توسط تعاونی کارگران این واحد تولیدی که همگی زیر دیپلم هستند اما چندین سال سابقه کار دارند، انجام شد.

به گفته وی، تعمیرات اساسی سال جاری با موفقیت انجام شده و پتروشیمی تبریز بدون هیچ مشکلی، تولید را از نو آغاز کرده است که پیروزی مهمی برای کارگران این مجموعه به شمار می‌رود.

این فعال کارگری در عین حال به نقش مثبت رئیس واحد تعمیرات و نگهداری پتروشیمی تبریز که از انجام تعمیرات اساسی توسط تعاونی کارگران حمایت کرده بود، اشاره کرد.

گفتنی است طی فرایند تعمیرات اساسی(total overhaul)، تولید کارخانه متوقف و همه واحدهای آن بررسی و تعمیر می‌شود. این تعمیرات در پتروشیمی تبریز هر سه سال یکبار صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز