خبرگزاری کار ایران

مراسم شب خاطره با مشارکت فرماندهی انتظامی استان در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۸۹

در دومین روز از ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس مراسم شب‌های خاطره همراه با اجرای آب نمای موزیکال در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در دنیای امروز بدون شک امنیت یکی از مهمترین موضوعات در هر جامعه‌ای به شمار می‌رود که وجود این امنیت در ایران اسلامی مدیون وجود سربازان نیروی انتظامی است.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ علی اصغر خرم رویی در ادامه افزود: به برکت خون پاک شهیدان و رهبری‌های مقام معظم رهبری امروز هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی دفاع مقدس را از بزرگترین اتفاقات تاریخ ایران برشمرد و خاطر نشان کرد: هفته‌ی دفاع مقدس هر سال با شکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود و امسال نیز شاهد برپایی مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف و با شکوهی در این ایام هستیم.

خرم رویی پیشکسوتان دوران حماسه‌ی هشت ساله را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و الگوی نسل جوان دانست و تصریح کرد: امروز پیشکسوتان با در اختیار قرار دادن تجارب خود در طول هشت سال حماسه و ایثار سبب آشنا کردن جوانان با فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی خواهند شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان اضافه کرد: مردم همدان همچون سایر ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس یار و یاور رزمندگان و امام خمینی(ره) بودند.

از دیگر برنامه‌های این مراسم تجلیل از خانواده محترم شهید " معراج آیینی " و شهید " محمد صنعتی " بود.

خاطره گویی توسط سرهنگ بازنشسته هوانیروز خلبان مسعود باباخانی و سروان بازنشسته نیروی انتظامی محمد ولی محمودی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

همچنین در مراسم شب خاطره دومین روز از هفته دفاع مقدس که با عنوان سربازان، جوانان، علم و فناوری نامگذاری شده از نوزده تن از سربازان نمونه یگان‌های مختلف استان تقدیر به عمل آمد.

برنامه شب‌های خاطره در طول ایام هفته دفاع مقدس هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز