خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار؛

دوره آموزشی سوخت نگار روی چوب و نی ویژه بانوان نهاوندی برگزار می شود

کد خبر : ۱۸۰۳۳۱

نخستین دوره آموزش حرفه سوخت نگار روی چوب و نی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران نهاوند در تیرماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، شهبازی سرپرست مرکز خواهران نهاوند ضمن اعلام این خبر گفت: حرفه سوخت نگار روی چوب و نی از حرفه های زیرمجموعه صنایع چوب می باشد و دوره آموزشی این حرفه از دوم تیرماه آغاز می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی به مدت ۱۲۸ ساعت و در طول یک ماه برگزار می شود.

لیلا شهبازی درخصوص محتوای آموزشی این دوره بیان داشت: توانایی طراحی، چوب شناسی، آماده سازی و برش چوب، انتقال طرح روی چوب، هویه کاری طرح روی چوب و سوخت نگاری طرحهای متفاوت روی چوب، احجام چوبی و نی، از جمله توانایی هایی است که مهارت آموزان فرا می گیرند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران نهاوند ادامه داد: آموزش حرفه تولید کننده چند رسانه ای درجه یک نیز برای نخستین بار ویژه بانوان نهاوندی از ۸ تیرماه آغاز می شود.

وی درخصوص دوره آموزشی تولید کننده چند رسانه ای اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره شایستگی هایی از قبیل تحلیل و بکارگیری بانک اطلاعاتی ACCESS، EXCEL، تحلیل و استفاده از نرم افزارPREMIERE PRO، PHOTOSHOP، SOUND FORGE را فرا گرفته و این شغل با مشاغل تولید کننده های رسانه ای و تبلیغاتی و صدا و سیما در ارتباط است.

شهبازی افزود: مدت این دوره ۳۰۰ ساعت می باشد و متقاضیان باید مدرک تولیدکننده چند رسانه ای درجه ۲ را دارا باشند.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: علاقمندان تا قبل از آغاز دوره ها می توانند از طریق پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای به نشانی http: / / www. portaltvto. com / و یا بصورت حضوری مراجعه و ثبت نام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز