خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم روز کارگر در پگاه تهران

کد خبر : ۱۶۴۷۴۵

«احمد جریان» مدیر عامل شرکت صنایع شیر پگاه تهران در مراسمی که عصر روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در محل کارخانه صنایع شیر پگاه تهران تهران برگزار شد، مهم‌ترین هدف مجموعه شیر پگاه را در درجه نخست ارتقاء رضایت مندی شغلی نیروی کار عنوان کرد.

به مناسبت روزکارگر، مراسم تجلیل از کارگران نمونه و منتخبان نظام پیشنهادات شرکت صنایع شیر پگاه تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، «احمد جریان» مدیر عامل شرکت صنایع شیر پگاه تهران در مراسمی که عصر روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در محل کارخانه صنایع شیر پگاه تهران تهران برگزار شد، مهم‌ترین هدف مجموعه شیر پگاه را در درجه نخست ارتقاء رضایت مندی شغلی نیروی کار عنوان کرد.

او با بیان اینکه در زمینه رضایتمندی شغلی کارگران برنامه ریزیهای زیادی در پگاه تهران انجام شده است، افزود: تکریم نیروی انسانی از مهم‌ترین اهداف مجموعه شیر پگاه است.
به گفته وی، پگاه تهران با تبدیل ارتقاء شغلی کارگران خود از روز مزد به قرار دادی و همچنین اجرای طرح طبقه بندی مشاغل تمام تلاش خود را برای کم کردن فاصله نیروی کار خود انجام می دهد.
«مهندس جریان» در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح عملکرد فعالیت تولیدی صنایع شیر پگاه تهران اظهار داشت: سال گذشته این واحد در حوزه فروش توانسته است بیش از ۳۳۵ میلیارد تومان محصولات تولیدی خود را به بازار عرضه کند که به نسبت سال ۹۰ رشد ۵۰ درصدی داشته است.
او همچنین در زمینه صادرات محصولات پگاه تهران گفت: پگاه تهران در سال ۹۲ توانسته است با رشد ۱۰۵ درصدی ۲۰ میلیون دلار ازمحصولات خود را صادر کند.
او با بیان اینکه در زمینه دریافت شیر این واحد همچنین توانسته است روزانه بیش از۵۴۰ تن شیر دریافت کند در خصوص محصولات جدید شرکت گفت: ۱۲ درصد از بازار داخلی وخارجی محصولات پگاه تهران را محصولات جدید به خود اختصاص داده‌اند.
جریان ادامه داد: همچنین در سال گذشته پگاه تهران با رشد ۴ برابری درزمینه فروش محصولات پودری جایگاه ویژه‌ای را در مقایسه با رقبای خود کسب کرده است.
او در بخش پایانی سخنان خود در خصوص مطالبات پگاه تهران گفت: این واحد بیش از ۴ میلیارد تومان از دولت مطالبه دارد که با مذاکراتی که صورت گرفته قرار است این مطالبات بازگردانده شود. همچنین در سال گذشته صورت مالی‌های شرکت پاه تهران شفاف شده است.
او از مهم‌ترین اهداف سال ۹۳ شرکت پگاه تهران را در دریافت حداکثری شیر دانست و در خاتمهگفت: اگر پگاه تهران بتواند دریافت شیر خود را به ۷۰۰ تن در روز برساند ظرفیت‌های زیادی در تولید محصولات خود می‌تواند بدست بیاورد.

در پایان مراسم از جمعی از کارگران کارگاه‌های پنچ‌گانه استریل، طلوع، شهید صاعمی، شیر خشک و پودر شیر حضور داشتند توسط مهندس احمد جریان مدیرعامل کارخانه صنایع شیر پگاه تهران از کارگران نمونه و کارگران منتخب نظام پیشنهادات تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز