خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به ایلنا:

راهپیمایی کارگران به دلیل سخنرانی رئیس جمهور ممکن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۳۰

مراسم روز جهانی کارگر به ناچار در سالن سرپوشیده برگزار می‌شود چرا که سخنرانی رئیس جمهور و راهپیمایی کارگران به طور همزمان ممکن نیست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علت برگزاری مراسم روز جهانی کارگر مصادف با ۱۱ اردیبهشت در سالن سرپوشیده را حضور «حسن روحانی»، رئیس جمهور برای سخنرانی در این مراسم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «علی ربیعی» در حاشیه مراسم تجلیل از زنان کارگر که روز گذشته(۷ اردیبهشت) در وزارت کار برگزار شد، اظهار کرد: مراسم روز جهانی کارگر با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود بنابراین برگزاری این مراسم به صورت راهپیمایی امکان پذیر نیست.

این مقام دولتی تاکید کرد این مراسم به ناچار در سالن سرپوشیده برگزار می‌شود چرا که سخنرانی رئیس جمهور و راهپیمایی کارگران به طور همزمان ممکن نیست.

این در حالی است که «علیرضا محجوب»، دبیر کل خانه کارگر در خصوص درخواست مجوز برای راهپیمایی در روز کارگر گفته است: «تشکیلات خانه کارگر اولین درخواست خود برای راهپیمایی را در آذر ماه سال ۹۲ ارسال کرد، اسفند ماه بطور شفا‌هی با این درخواست مخالفت شد و در ‌‌‌نهایت دو روز پیش این مخالفت بطور کتبی ابلاغ شد اما ما تا آخرین روز منتظر مجوز برای راهپیمایی خواهیم ماند».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز