خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری هرمزگان:

شرق هرمزگان ظرفیت بسیاری برای اجرای طرح‌های مرتبط با توسعه کشت گلخانه ای دارد

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۷۲۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: شرق هرمزگان ظرفیت بسیاری برای اجرای طرح های مرتبط با توسعه کشت گلخانه ای دارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با محوریت بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی استان، عنوان کرد: موانع پیش روی توسعه کشت های گلخانه‌ای در هرمزگان به ویژه در زمینه تامین به موقع تجهیزات مورد نیاز متقاضیان احداث گلخانه، با توجه به مزیت های گسترده این نوع کشت در ارز آوری ، ایجاد فرصت های جدید شغلی و افزایش تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط مرتفع شود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: شرق هرمزگان ظرفیت های بسیاری برای اجرای طرح‌ های مرتبط با توسعه کشت های نوین گلخانه ای برخوردار است که با سرعت گرفتن روند اعطاء تسهیلات به متقاضیان و رفع موانع پیش روی این بخش، دهها هکتار گلخانه‌ جدید در این نقطه از استان در سال جهش تولید ایجاد می گردد.

حیدری تصریح کرد: اداره کل شیلات استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط روند سرمایه گذاری و بهره برداری از مزارع پرورش میگو در هرمزگان با رفع موانع و مشکلات، تسریع کنند.

وی اظهار کرد: مزیت صادرات محور بودن میگو، زمینه توسعه صادرات غیرنفتی در هرمزگان را مهیا و اهمیت این بخش را دو چندان کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز