خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان مطرح کرد:

حراست‌ها نقش مهمی در کاهش فساد اداری دارند

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۴۱۸

استاندار هرمزگان گفت: مدیران حراست باید اخبار و تحلیل درست به مدیران سازمان خود ارائه دهند و همچنین نظارت کافی بر عملکرد سیستم خود داشته باشند.

به گزارش ایلنا، جاسم جادری در گردهمایی مدیران حراست ادارات کل و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی که در بندرعباس برگزار شد با بیان اینکه حراست‌ها چشم بینای مدیریت هر سازمان هستند، عنوان کرد: اگر اطلاعات و آمار دقیق و به روز به مدیران ارائه نشود، مدیران نمی توانند با مسائل روز کاری، خود را همگام کنند و مدیران باید اطلاعات کاملی از مسائل جاری اجرایی خود داشته باشند.

استاندار هرمزگان با اشاره به وظایف حراست ها، تصریح کرد: حراست فیزیکی، پرسنلی و همچنین فضای مجازی و اسناد از وظایف حراست هاست و مجموعه حراست ها باید ایرادات و مشکلات موجود در هر مجموعه را به موقع و با تحلیل درست به مدیران ارائه دهند تا مشکلات رفع شود.

جادری نقش حراست ها را در کاهش فساد اداری بسیار مهم دانست و اضافه کرد: اگر نظام اداری سالم باشد رشد اقتصادی حاصل می شود.

وی گفت: حراست‌ها می‌توانند از گرفتاری مردم در پیچ و خم کار اداری جلوگیری و فساد را در یک مجموعه کاهش دهند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی از کارهای حراست پیشگیری است و باید شرایط را طوری فراهم کند که از بروز مشکل و فساد پیشگیری شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه پروژه های بزرگ ملی در اختیار وزارت راه و شهرسازی است باید مراقبت و حفاظت بیشتری در این مجموعه صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز