خبرگزاری کار ایران

فراخوان اولین دوره مسابقه کتابت قرآن کریم جزء ۳۰ در قشم اعلام شد

کد خبر : ۱۸۵۴۷۲

شرکت کنندگان در مسابقه بایستی در ایام برگزاری نمایشگاه قرآنی در محل نمایشگاه به کتابت بپردازند / محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد.

مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد جزیره قشم از برگزاری اولین دوره مسابقه کتابت قرآن کریم –جزء ۳۰ - در جشنواره قرآنی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی ملانوری اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پنجمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم اولین دوره مسابقه کتابت قرآن کریم –جزء ۳۰ - را برگزار می‌‌کند.

مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد جزیره قشم افزود: از علاقمندان درخواست می‌شود با توجه به مقررات مسابقه، برای ثبت نام تا تاریخ

۲۵ تیرماه۱۳۹۳ به دبیر خانه نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم به نشانی قشم، میدان گل‌ها، مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس مراجعه کنند.

وی مقررات مسابقه را اینچنین بیان کرد: افراد شرکت کننده بایستی ساکن قشم باشند.(جزایر قشم، هنگام، لارک و هرمز)، شرکت کنندگان بایستی طی ۱۰ شب کتابت کامل جزء سی را تکمیل کنند، محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد. همچنین مسابقه در ۲ بخش خط نسخ و خط نستعلیق برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در مسابقه بایستی در ایام برگزاری نمایشگاه قرآنی در محل نمایشگاه به کتابت بپردازند.

وی عنوان کرد: کتابت‌های کامل جزء ۳۰ توسط اساتید انجمن خوشنویسان ایران داوری و به ۳ منتخب از بین شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

اضافه کرد: در طول ایام کتابت اساتید مجرب انجمن خوشنویسان ایران در این رشته حضور خواهند داشت و بر تولید آثار نظارت خواهند نمود و آموزش‌ها و راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز