خبرگزاری کار ایران

استاندار در آئین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی:

طرح مسکن مهر هرمزگان به مدیریت استان واگذار شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۵۰

ما از وزارت راه و شهرسازی می‌خواهیم تا در بخش مسکن مهر توجه ویژه‌ای به استان هرمزگان داشته و همانند طرح‌های بزرگ و ملی، این طرح به مدیریت استانی واگذار شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: ما از وزارت راه و شهرسازی می خواهیم تا در بخش مسکن مهر توجه ویژه ای به استان هرمزگان داشته و همانند طرح های بزرگ و ملی، این طرح به مدیریت استانی واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، جاسم جادری در آئین تکریم از مدیرکل سابق و معارفه مدیرکل جدید راه شهرسازی استان هرمزگان با بیان اینکه به علت مشکلات اقتصادی در تامین مالی طرح ها در استان هرمزگان با مشکل مواجه هستیم، اظهار داشت: برای حل مشکلات باید به سمت کسب درآمد حرکت کنیم چون تنها با کمک اعتبارات دولتی نمی توانیم این استان را بسازیم و تکمیل طرح های عمرانی بدون جذب سرمایه گذار امکان پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید برای استفاده از مشارکت خیرین نیز برنامه داشته باشیم.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه تمامی بخش های حمل و نقلی در استان هرمزگان فعال است، افزود: این استان در بخش های حمل و نقل دریایی، ریلی، هوایی و جاده ای فعال و دارای ظرفیت های بسیاری است که بخش گسترده ای از فعالیت ها در استان هرمزگان در حوزه وزارت راه و شهرسازی است.

جادری فعالیت ها در حوزه راه وشهرسازی در استان هرمزگان را نیازمند هماهنگی و همت و تلاش مضاعف دانست و بیان داشت: در این میان شهرداران و دهیاران نیز باید در راستای اجرای طرح های تفضیلی و جامع در سطح شهرها و روستاها با مجموعه راه و شهرسازی همکاری کنند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان هرمزگان نیز با مصیبت و گرفتاری های مسکن مهر مواجه است، تصریح کرد: ما از وزارت راه و شهرسازی می خواهیم تا در بخش مسکن مهر توجه ویژه ای به استان هرمزگان داشته و همانند طرح های بزرگ و ملی، این طرح به مدیریت استانی واگذار شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: در استان هرمزگان پیمانکاران خوبی فعال هستند که اگر طرح مسکن مهر در اختیار مدیریت استان باشد، می توان به شکل بهتری طرح های نیمه تمام را تکمیل کرد.

جادری در ادامه به مشکلات استان هرمزگان در بخش راه روستایی اشاره کرد و گفت: حدود ۵۵ درصد راه های روستایی در هرمزگان آسفالت نیست که امیدواریم در این زمینه نیز مورد توجه بیشتری قرار بگیریم.

شایان ذکر است؛ در این مراسم از زحمات مهدی زندیه وکیلی مدیرکل سابق راه و شهرسازی هرمزگان تقدیر و فرشید دستوان به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان هرمزگان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز