خبرگزاری کار ایران

با حمایت بانک کشاورزی:

طرح ردپای یوزپلنگ ایرانی با هدف حفظ و صیانت از محیط زیست انجام شد

کد خبر : ۱۷۷۰۸۹

بانک کشاورزی و دفتر عمران سازمان ملل متحد(UNDP) با امضای تفاهم نامه همکاری، طرح مشترکی را با اولویت پروژه بانکداری سبز با هدف دستیابی به رشد فراگیر و توسعه پایدار، آغاز کرده اند که علاوه بر همکاری و استفاده از توان کارشناسی این سازمان بین المللی، فرآیند اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی را در جهت حفاظت از محیط زیست مدیریت خواهند کرد.

دو دوچرخه سوار با هدف حمایت از یوزپلنگ آسیایی مسافت تهران تا بندرعباس را رکاب زدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مدیر بانک کشاورزی هرمزگان اظهار داشت: در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک کشاورزی به ویژه حفظ و صیانت از محیط زیست، طرح ردپای یوزپلنگ با حمایت این بانک مقابل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی در تهران کلید خورد.

قاسمی نژاد اضافه کرد: در همین راستا بانک کشاورزی همسو با مسئولیت های اجتماعی خود حمایت از حرکت نمادین این دو ورزشکار را با هدف حفاظت از یوزپلنگ آسیایی به عهده گرفت که دو نفر از دوچرخه سواران با هدف حمایت از یوزپلنگ آسیایی مسافت تهران تا بندرعباس را رکاب زدند.

وی گفت: محمود قائم مقامی و کوروش بهزادی مسافت هزار و۶۱۰ کیلومتری زیستگاه قدیمی یوزپلنگ آسیایی را در استان های قم، اصفهان، یزد، کرمان و هرمزگان در مدت ۳۵ روز با دوچرخه طی نموده و امروز به ساحل آبهای نیلگون خلیج فارس در بندرعباس وارد شدند.

مدیر کل بانک کشاورزی هرمزگان بیان داشت: چندی پیش بانک کشاورزی و دفتر عمران سازمان ملل متحد(UNDP) با امضای تفاهم نامه همکاری، طرح مشترکی را با اولویت پروژه بانکداری سبز با هدف دستیابی به رشد فراگیر و توسعه پایدار، آغاز کرده اند که علاوه بر همکاری با این دفتر و استفاده از توان کارشناسی این سازمان بین المللی، فرآیند اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی را در جهت حفاظت از محیط زیست مدیریت خواهند کرد.

وی اجرای طرح طوبی برای توسعه جنگل در کشور، بهبود استفاده از منابع آب و بهینه کردن مصرف سوخت، پیاده سازی و اجرای سیستم اتوماسیون اداری برای کاهش مصرف کاغذ، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با هدف کاهش آلودگی های ناشی از رفت و آمد، حذف کاغذ در عملیات بانکی و… از جمله مهمترین اقدامات بانک کشاورزی جهت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز