خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون و کار هرمزگان:

بازار کار را به‌وسیله سرمایه و ایجاد اشتغال راهبری کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۴۸

با حمایت از حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری به‌منظور افزایش توان تولید و به دنبال آن ایجاد اشتغال، می‌توان بازار کار را راهبری کرد.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با تاکید بر توجه و حمایت از بخش خصوصی گفت: با حمایت از حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری به‌منظور افزایش توان تولید و به دنبال آن ایجاد اشتغال، می‌توان بازار کار را راهبری کرد.

به گزارش ایلنا، بهروز اکرمی در سمینار یک روزه معاونین مدیرکل و روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه استان افزود: باید شرایط لازم را برای بخش خصوصی ایجاد کنیم تا بتوان با سرمایه گذاری، به اشتغالزایی و فضای کسب و کار رونق بخشید.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال است، بر حفظ سطح اشتغال موجود تاکید و اضافه کرد: باید با کمک دستگاه‌های دیگر به دنبال گسترش و بهینه‌کردن وضعیت اشتغال کشور باشیم.

اکرمی بر رصد و تحلیل بازار کار تاکید و خواستار رصد مشکلات این حوزه توسط کار‌شناسان و روسای ادارات کار در شهرستان‌ها شد.

این مقام مسوول، در ادامه به نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال و همچنین توانمند سازی تعاونی‌ها اشاره و اضافه کرد: ایجاد تعاونی‌ها باعثمی‌شود تا گروه‌های ضعیف توانمند شوند و مشکل عدم وجود منابع مالی کافی در این بخش حل شود. ارتباط مستمر با مقامات شهرستانی، برگزاری جلسات شورای هماهنگی، تحلیل آماری، بازرسی از کارگاه‌ها، خود ارزیابی و ارتباط مستمر با اداره کل از جمله مسایل مهمی بود که در نشست مدیرکل با روسای شهرستان‌ها عنوان شد.

در پایان نیز مسایل و مشکلات از سوی روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز