خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری هرمزگان:

امنیت کامل در مناطق زلزله زده هرمزگان برقرار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱۳۶

رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به صدور دستورات ویژه قضایی به ضابطhن و حضور پلیس در ساعات اولیه وقوع زلزله در مناطق آسیب دیده از برقراری امنیت کامل در این مناطق خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی قهرمانی در تشریح این خبر عنوان کرد: در ساعت اولیه وقوع زلزله با هماهنگی روسای دادگستری و دادستان حوزه‌های قضایی غرب هرمزگان، مأموران یگان‌های انتظامی و نیروی مقاومت بسیج بلافاصله در مناطق حادثه دیده حاضر شدند.

وی افزود: ساز و کارهای لازم برای خدمت رسانی بیشتر به زلزله زدگان و محافظت از اموال مردم اندیشیده شده و با تدابیر اتخاذ شده، تیم‌های پلیس تخصصی به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شده‌اند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان بیان کرد: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و با حضور گسترده سازمان‌ها و نهادهای مرتبط عملیات جستجو و امدادرسانی به زلزله زدگان در حال انجام است.

قهرمانی با اشاره به اینکه طرح‌ها و تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای نیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده‌های مورد نظر در حال اجرا است، تصریح کرد: دستگاه قضا تا آخرین لحظه در کنار هموطنان زلزله زده خواهد بود و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز