خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد ؛

ارائه سریع خدمات درمانی در مناطق زلزله زده هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱۲۶

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده دسترس است و کارکنان بهداشت و درمان و فوریت‌های پزشکی در حال خدمت رسانی به مردم منطقه هستند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، بهرام عین الهی پس از بازدید از منطقه زلزله زده سایه خوش در شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: بدنبال زمین لرزه‌های بامداد امروز هرمزگان، ۹۳ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند یا انتقال داده شدند که پنج تن فوت کردند و ۷۸ تن ترخیص شدند و ۱۰ نفر همچنان بستری هستند که پنج نفر در بیمارستان بندرلنگه و پنج نفر در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری هستند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

وی با بیان اینکه درمانگاه سرپایی در روستای سایه خوش کانون این زمین لرزه‌ها مستقر شده تا هر نوع خدمات مورد نیاز ارائه شود، اضافه کرد: مانند همه حوادث اینچنینی کلیه خدمات درمانی و اورژانسی ارائه شده به مردم زلزله زده رایگان بوده است.

وزیر بهداشت بیدار بودن ساکنان در هنگام وقوع زلزله و خروج سریع آنان از منازل را عامل جلوگیری از مرگ و میر فزاینده دانست و عنوان کرد:­ خدمات بهداشتی و درمانی در دسترس است و کارکنان بهداشت و درمان و فوریت‌های پزشکی در حال خدمت رسانی به مردم منطقه هستند.

عین الهی در پایان تصریح کرد: برای ایجاد شرایط مناسب زندگی برای زلزله زدگان با توجه به گرمای هوا کانکس به این منطقه در حال ارسال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز