خبرگزاری کار ایران

افزایش پایداری انتقال گاز با عملیات اسلیو گذاری بر روی خط 56 اینچ انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۶۱۶

مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز از پایان موفقیت آمیز تعمیرات اسلیو گذاری بر روی خط لوله 56 اینچ هفتم سراسری در محدوده کیلومتر 289 الی 428 در تیرماه سال جاری با 3360 نفر ساعت خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علیرضا عربلو اظهار کرد: با توجه به نتایج گزارش پیگرانی هوشمند و مطابق با برنامه نت سال 1400 تعمیرات خط لوله هفتم سراسری از طریق اسلیو گذاری با قید اولویت در دستور کار قرار گرفته و انجام شد.

وی ضمن اشاره به انجام این عملیات که موجب کاهش ریسک های عملیاتی و بهره برداری و همچنین باعث افزایش ضریب پایداری انتقال گاز است اظهار کرد: این عملیات بدون قطع شدن گاز مصرف کنندگان استراتژیک این خط شامل صنایع غرب بندرعباس، نیروگاه برق گنو و نیروگاه برق کهنوج است.

عربلو ادامه داد: عملیات اسلیو گذاری از نوع B در پنج نقطه از این خط و با حضور همکاران جوشکار هات تب مناطق 2 و 8 عملیات انتقال گاز از پنجم تیرماه سال جاری شروع و به مدت 7 روز به طول انجامید.

مدیر منطقه در پایان گفت: نکته حائز اهمیت در این عملیات انجام آن بر روی خط لوله گاز دار و براساس استانداردها و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران بوده است.

وی همچنین عنوان کرد: به علت دمای بالای 45 درجه و رطوبت و شرجی هوا در شهرستان بندرعباس عملیات تعمیرات بر روی خط لوله، با غروب خورشید شروع و تا پاسی از شب ادامه داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز