خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

دبیر: دیپلماسی ورزشی ایران باید قوی تر باشد / در اینچئون پیشرفتی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۴۳۷

دیپلماسی ورزشی ایران باید تقویت شود و نگذاریم حقی از ورزشکاران‌مان در میادین بین‌المللی تضییع شود.

قهرمان سابق المپیک در تیم ملی کشتی آزاد ایران تاکید کرد: دیپلماسی ورزشی ایران باید تقویت شود و نگذاریم حقی از ورزشکاران‌مان در میادین بین‌المللی تضییع شود.

علیرضا دبیر با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات با بیان این مطلب افزود: در بازی های آسیایی اینچئون باز هم شاهد بودیم که حق ورزشکاران ایرانی تضییع شد به همین دلیل باید دستگاه دیپلماسی ورزش ما تقویت شود تا نگذاریم حق ورزشکار ما را به این راحتی تضییع کنند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد ورزش ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون افزود: من معتقدم ما در این دوره از رقابت‌ها پیشرفتی نداشتیم. در دوره قبل ما عنوان چهارمی را کسب کردیم و اگرچه در این دوره یک طلای بیشتر گرفتیم ولی با این وجود عنوان چهارمی خود را به قزاقستان واگذار کردیم و اگر بخواهیم از پیشرفت صحبت کنیم، این قزاق‌ها بودند که پیشرفت کردند نه ما.

دبیر تاکید کرد: زمانی از پیشرفت می‌توان حرف زد که آماری به مراتب بالاتر از دوره‌های قبل را در کارنامه تیم اعزامی دید در حالی که ما در این دوره تقریبا همان جایگاه دوره قبل را تثبیت کردیم و این نشانه پیشرفت ما نبود.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی در مورد مشکلات بودجه‌ای ورزش ایران نیز تاکید کرد: این مشکلات بر ورزش ما خیمه افکنده و فشار زیادی در عرصه‌های مختلف ورزشی شاهد هستیم. د رهمین زمینه به زودی جلسه‌ای را با حضور مدیران ارشد کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار خواهیم کرد تا در ایتن زمینه تصمیم‌گیری‌های جدیدی اتخاذ کنیم تا بتوانیم مشکلات بودجه‌ای ورزش را حل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز