خبرگزاری کار ایران

رسالت ما کمک به توسعه کسب و کارها است

کد خبر : ۱۲۶۶۲۰۰

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات پارمیس گفت: رسالت ما در این مرکز کمک توسعه کسب و کارها است و به این منظور طیف وسیعی از نرم افزارها و زیرساختهای نرم افزاری را فراهم نموده‌ایم.

به گزارش ایلنا، مرجانی مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات پارمیس، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن معرفی این شرکت گفت: رسالت ما در این مرکز کمک توسعه کسب و کارها است و به این منظور طیف وسیعی از نرم افزارها و زیرساختهای نرم افزاری را فراهم نموده‌ایم.

وی با اشاره به نرم افزار ریتل عرضه شده توسط این شرکت گفت: ما به وسیله این نرم افزار سعی داریم که به توسعه کسب و کارها در حوزه ریتل کمک کنیم تا ضمن اینکه بتوانند مراحل و فرایندهای فروش خود را مدیریت کنند با کمترین هزینه و بالاترین سرعت محصولات خود را به فروش برسانند. به این منظور می‌توانند از دستگاههای ویندوزی و اندرویدی برای فروش محصولات خود استفاده و با گوشهای موبایل خود عملیات صدور فاکتور و فروش را انجام دهند و داشبرد مدیریتی داشته باشند.

مرجانی افزود: در کشور حدود 3 میلیون واحد صنفی وجود دارد که این نشان دهنده وجود یک بازار بزرگ است و با توجه به اینکه تاکنون در حوزه خرده فروشیها اتفاقات و اقدامات خاصی رخ نداده یک بازار بسیار خوبی پیش روی ما است. البته تهدیدهایی نیز وجود دارد که یکی از آنها کوچک بودن این بازار است.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات پارمیس در پایان گفت: باتوجه به اینکه یک شرکت دانش بنیان هستیم برخی حمایتها از سوی دانش بنیان رخ می‌دهد که قابل تقدیر است. یکی از معضلات بزرگ شرکتها نداشتن جای مناسب و هزینه‌های سرسام آور اجاره املاک است که امیدواریم این مسئله با حمایت دولت تسهیل شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز