خبرگزاری کار ایران

طراحی سامانه نگارش برنامه مراکز درمانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۳۵

کارشناس بیهوشی شرکت شیفت‌نگار گفت: یک سامانه نگارش برنامه برای بیمارستان‌ها و سازمان‌ها طراحی کردم که بتوانند درخواست‌های پرسنل را جمع‌آوری کنند و با توجه به نیاز بخش، چیدمان صورت گیرد تا در دسترس همه باشد و در عین حال مصرف کاغذ نداشته باشد.

کوروش اصلانی، کارشناس بیهوشی شرکت شیفت‌نگار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ گفت: سالها در بیمارستان مشغول به کار بودم و در سال‌های آخر مسئول بخش بودم و نگارش برنامه برای من و همکارانم همیشه چالش بود. بنابراین یک سامانه برای بیمارستان‌ها و سازمان‌ها طراحی کردم که بتوانند درخواست‌های پرسنل را جمع‌آوری کنند و با توجه به نیاز بخش، چیدمان کنند تا در دسترس باشد و در عین حال مصرف کاغذ نداشته باشد. افراد حتی در خارج از کشور می‌توانند از طریق سامانه کل برنامه ماهیانه دسترسی داشته باشند.

اصلانی ادامه داد: حمایت‌های دولت به طور غیرمستقیم شامل حال ما شده است. در نمایشگاه نوآوری و فناوری سامانه ما به عنوان استارتاپ‌های برتر معرفی شد. حدود 17 سرمایه‌گذار دولتی و خصوصی به ما معرفی شد. با بانک شهر هم به زودی قرار ملاقات داریم که کارها را پیش ببریم حتی برای برنامه‌های برون مرزی شرکت پتروپالاتوس که زیر نظر بخش نوآوری صنایع پتروشیمی است نیز مقرر است برنامه خود را پیش ببریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز