خبرگزاری کار ایران

تولیدکننده‌ها قادر به ارائه وثیقه کافی برای جذب تسهیلات بانکها نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۳۱

مدیرعامل شرکت ویستا صنعت دیانا گفت: نمونه مشابه خارجی دستگاه‌های تولید ما بین 2 تا 3 میلیارد تومان قیمت دارد که شرکت ما این دستگاه را بین 100 تا 150 میلیون تومان عرضه می‌کند.

سبحان نخستین، مدیرعامل شرکت ویستا صنعت دیانا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ ضمن معرفی این شرکت گفت: ما در زمینه تولید دستگاه‌های آب مقطرساز، دیونایزر و... پرتابل پزشکی و آزمایشگاهی فعالیت داریم. محصولات ما دانش بنیان است و در پارک علم و فناوری اراک مشغول به فعالیت هستیم.

وی ادامه داد: در گذشته دستگاههای تولیداتی ما وارداتی بود که خوشبختانه ما اکنون قادر به تولید ما هستیم. نمونه مشابه خارجی این دستگاه بین 2 تا 3 میلیارد تومان قیمت دارد که شرکت ما این دستگاه را بین 100 تا 150 میلیون تومان عرضه می‌کند.

نخستین با اشاره به مشکلات نقدینگی خود گفت: نوسانات نرخ ارز تاثیر زیادی بر روی قیمت محصولات ما دارد ولی اینها هیچکدام بهانه‌ای برای کار نکردن و نفروختن نیست. اگر دولت بتواند وام‌های کم‌بهره در اختیار تولیدکنندگان بگذارد برای جذب نقدینگی خیلی خوب است ولی مسئله‌ای که وجود دارد، یک وام 30 میلیاردی برای ما تصویب کردند اما اکثر تولیدکننده‌ها نمی‌توانند وثیقه کافی بگذارند. دولت هیچ حمایتی از شرکت‌های تولیدکننده ندارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز