خبرگزاری کار ایران

آغاز همکاری اتحادیه اروپا در حوزه مدیریت منابع آب ایران

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۱۵۰

مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل از برگزاری جلسات متعدد با بخش آب اتحادیه اروپا به منظور همکاری در حوزه مدیریت منابع آب ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "فرهاد یزدان‌دوست" افزود: تاکنون جلسات متعددی با حضور نمایندگان اتحادیه اروپا در بخش آب، دیپلمات‌های سفارت آلمان، فنلاند، اتریش و مسئولان حوزه آب وزارت نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت امور خارجه برگزار شده، در راستای این همکاری، اولویت‌ها و چالش‌های آبی ایران به اطلاع هیئت اروپایی رسیده است.

وی با بیان اینکه هیئت کارشناسی اتحادیه اروپا از دو روز پیش به منظور بررسی راهکارهای همکاری دو طرف و نحوه تخصیص کمک‌های آن اتحادیه به پروژه‌های حوزه آب، سفر دو هفته‌ای خود به ایران را آغاز کرده است، گفت: هیئت کارشناسی اتحادیه اروپا طی روزهای آتی نشست‌های تخصصی به تفکیک با مسئولان و کارشناسان حوزه آب در وزارت نیرو برگزار کرده و پس از آن به عنوان پایلوت به شهر شیراز سفر و بررسی را در این زمینه آغاز خواهند کرد.

مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل ادامه داد: در پایان سفر، جلسه اختتامیه با حضور تمامی مسئولان در حوزه آب برای بررسی توافق‌های آتی با نمایندگان اتحادیه اروپا صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز