خبرگزاری کار ایران

با ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار

۶ بسته قراردادی طرح نگهداشت و افزایش تولید در مسجدسلیمان اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۰۹

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: ۶ بسته قراردادی با ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، احمد محمدی در نشست هم‌اندیشی بیژن زنگنه، وزیر نفت با مسئولان و نخبگان شهرستان مسجدسلیمان اعلام کرد: این رقم اعتبار، در قالب طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت موسوم به ۲۷ مخزن، و در یک بازه زمانی دو ساله، هزینه خواهد شد.

وی افزود: از این رقم اعتبار، هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در محدوده شهرستان اندیمشک و حدود ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرستان مسجدسلیمان هزینه می‌شود که محل مصرف آن پروژه‌های توسعه مخازن لالی آسماری، لالی بنگستان و زیلایی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب با تاکید بر اینکه ۴ درصد از کل اعتبارات طرح نگهداشت و افزایش تولید به پروژه‌های عام‌المنفعه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی هزینه می‌شود، اظهار کرد: با همکاری سه‌جانبه میان مسئولان شهری و استانی، صنعت نفت و بخش خصوصی و پیمانکاری، این طرح در بازه زمانی تعیین شده به سرانجام می‌رسد و این منطقه از عواید و منافع آن بهره‌مند می‌شود.

محمدی با اشاره به دیگر طرح‌های در حال اجرای این شرکت در گستره عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت و با تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های پتروشیمی، بخشی از زنجیره ارزش صنعت نیز تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب با یادآوری جایگاه مسجدسلیمان در توسعه اقتصادی کشور و پیشگامی آن در زمینه اکتشاف نفت و بسیاری از ابعاد و زمینه‌های دیگر از جمله نظام‌های اداری، شهری و اجتماعی اظهار کرد: با اجرای مجموعه این طرح‌ها و با وجود حمایت‌های موثر وزارت نفت، شاهد توسعه پایدار و رونق دوباره شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز