خبرگزاری کار ایران

حضور پتروشیمی جم با محصولات استراتژیک در نمایشگاه ایران پلاست

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۵۱۳

شرکت پتروشیمی‌جم به منظور معرفی دستاوردها و محصولات استراتژیک خود در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست حضور فعالی خواهد داشت و به عنوان حامی برگزار کننده نمایشگاه ایران پلاست در غرفه 16 سالن 8 و 9 پذیرای میهمانان گرامی است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت پتروشیمی‌جم، برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست با استقبال قابل توجه و مشارکت شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و خارجی جهان روبرو شده است، نمایشگاه ایران پلاست امسال می‌تواند فصل جدیدی از همکاری‌های ارزی شرکت‌های پتروشیمی را رقم بزند.

تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد مهم و با هدف جلوگیری از خام فروشی برای رونق تولید و صادرات محصولات نهایی بوده و برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست می تواند در این راه نقش آفرین باشد.

نمایشگاه ایران پلاست با حضور کشور‌هایی از قاره‌های اروپا، آسیا ،آفریقا و اقیانوسیه بعنوان مهمترین رویداد بین‌المللی کشور در زمینه محصولات پلیمری موجبات گردهمایی سازمان‌ها، تشکل‌ها، انجمن‌ها، واحدهای تولیدی، صنعتی، بازرگانی و تحقیقاتی را از سراسر دنیا فراهم می‌آورد و حضور شرکت‌ها، اتحادیه‌های معتبر و مهم بین‌المللی دراین نمایشگاه فرصت مغتنمی برای آشنایی و تعامل صنعتگران و تولیدکنندگان کشورمان با آخرین تکنولوژی و دستاوردهای روز دنیاست.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهر ماه 1397 (24 الی 27 سپتامبر 218 میلادی) از ساعت 10 لغایت 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز