خبرگزاری کار ایران

بررسی راهکارهای تامین آب شهرک های صنعتی استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۱۲۱

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کردستان از بررسی راهکارهای تامین آب شهرک های صنعتی سطح استان با همکاری شرکت آب منطقه ای استان خبر داد .

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان کردستان ، شاهو حاجبی در جلسه بررسی راههای تامین آب شهرک های صنعتی استان  اظهار داشت :  با توجه به محدودیت منابع آبی ، خشکسالی سالهای اخیر و افت سطح آب در استان ، از مهمترین برنامه‌ های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در اجرای زیرساخت ها ، تامین پایدار آب برای شهرکهای صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه تأمین زیرساخت‌های لازم در شهرک‎ها و نواحی صنعتی از ماموریت های اصلی شرکت شهرک‎های صنعتی است ، به تشریح وضعیت کلی منابع آبی در محدوده شهرکهای صنعتی سطح استان پرداخت .

وی افزود : بازدیدهای دوره ای کارشناسان مربوطه به منظور بررسی نحوه تامین آب شهرکهای صنعتی جدیدالحداث و تعامل و همکاری بیش از پیش این دو نهاد دولتی از دیگر تصمیمات این نشست بود .

وی خاطرنشان کرد : در این جلسه نحوه تامین آب مورد نیاز شرکت لاستیک بارز ، مستقر در شهرک صنعتی دهگلان ،شهرک صنعتی قروه 3 ، شهرک صنعتی یوسف آباد دهگلان و شهر سنگ قروه مورد بحث و بررسی قرارگرفت و مقرر شد  شرکت آب منطقه ای استان ، تسریع آبرسانی به واحدهای صنعتی و حل مشکل تامین آب شهرکهای صنعتی استان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز