خبرگزاری کار ایران

پتروشیمی غدیر در هفته دولت؛

انبار محصولات صادراتی پتروشیمی غدیر راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۵۲۵

انبار محصولات صادراتی پتروشیمی غدیر روز سه شنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۱ افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی غدیر ، آیین افتتاح انبار محصولات صادراتی پتروشیمی غدیر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سرهنگ عبدالله خیران پور ، هادی مقدم فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان و جمعی از مدیران پتروشیمی غدیر برگزار شد.

در این مراسم عبدالله خیران پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر بیان داشت و گفت: هفته دولت رو به تمام کارکنان این مجموعه تبریک و تهنیت عرض میکنم و در این آیین گرامی میدارم یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را که مدیرانی به معنای واقعی جهادی و در خدمت مردم بودند.

سرهنگ عبدالله خیران پور ادامه داد و گفت: به واسطه ی حضور مدیرعامل جوان و تلاشگر در پتروشیمی غدیر شاهد رشد تولیدات این مجموعه بوده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر عبدالله خیران پور خاطرنشان کرد و گفت: امیدوارم مجموعه پتروشیمی غدیر با نظر به افزایش تولیدات محصولات پتروشیمی و صادرات آن بتواند خدمتی بیش از پیش به دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

حسین صفاری، مدیرعامل پتروشیمی غدیر نیز در خصوص هفته دولت بیان داشت: هفته دولت را خدمت دولت محترم و تمام مدیران و کارکنان صنایع پتروشیمی تبریک عرض میکنم ، هفته دولت یادآور شهیدان محمد رجایی و محمد باهنر است که باید ویژگی های مدیریتی آن‌ها را در کار و زندگی خود سرچشمه قرارداده و انجام دهیم.

حسین صفاری ادامه داد و گفت: افتتاح انبار محصولات صادراتی غدیر نشان از رشد چشمگیر تولیدات محصولات پتروشیمی و صادرات آن را در پی دارد.

 صفاری در ادامه افزود: حضور بسیج در تمام عرصه ها به خصوص حضور پر رنگ در پتروشیمی غدیر نشان از همدلی آن‌ها دارد، همواره خود را جزئی از بسیج دانسته‌ام و حضور سروان گرامی سرهنگ خیران پور و سرهنگ مقدم را در شرکت پتروشیمی غدیر مایه مباهات و خوشنودی ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز