خبرگزاری کار ایران

مسعود اسفندیار:

به تولید پایدار و رقابتی اعتقاد داریم/ موانع پیش روی جهش تولید در شرکت نفت پاسارگاد شناسایی شده است‌

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۵۲۲

مدیر عامل نفت پاسارگاد در دیدار با مدیر عامل شستا در حاشیه نشست بررسی عملکرد و برنامه‌های آتی این شرکت افزود: من و همه مدیران و همکارانم در مجموعه نفت پاسارگاد به تولید صادرات محور و مبتنی بر اشتغال پایدار اعتقاد راسخ داریم و در این مسیر آماده‌ایم تا با پیاده سازی برنامه های تحول ساز، در آبادانی اقتصاد کشور سهیم باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نفت پاسارگاد ، مسعود اسفندیار تصریح کرد: تولید پایدار ارتباط موثر و مستقیمی با نیروی انسانی ماهر، خلاق و صاحب ایده دارد و انتظار داریم در کنار تدوین برنامه‌های تحول آفرین به این امر هم توجه بیشتری شود.

 وی افزود: نقشه راه تولید در نفت پاسارگاد با پیچیدگی خاصی همراه نیست اما بدون شک برای دست یابی به رونق اقتصادی نیازمند همراهی و مشارکت سازنده دستگاه‌ها و متولیان حوزه کلان صنعت از جمله شستا و تاپیکو هستیم.

وی اضافه کرد: به بهره وری نیروی کار اعتقاد جدی داریم و از همه مدیران و دست اندرکاران این شرکت خواسته ایم تا برنامه های راهبردی خود را در افق ۱۴۰۱ ارائه کنند.

مدیر عامل نفت پاسارگاد خاطر نشان کرد: استفاده از توان داخلی با تکیه بر کار و سرمایه ایرانی از مولفه‌های مدیریت جهادی است که امیدواریم با کمک همکارانم در این شرکت، نقشه راه تولید اشتغال محور عملیاتی و اجرایی شود.

وی با اشاره به اقدامات و حضور چند ماهه خود در راس مدیریت نفت پاسارگاد اذعان داشت:  موانع و مشکلات حوزه تولید به واقع شناسایی و راهبردهایی نیز برای رفع آن اندیشیده شده که باید عملیاتی شوند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: مکاتباتی با مجموعه های دانش بنیان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شده که هدف از آن دست یابی به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

اسفندیار تاکید کرد: دست یابی به افق استمرار تولید بی شک مرتبط به اجرایی شدن برنامه های راهبردی و صرف زمان است که باتوجه به نوع فعالیت نفت پاسارگاد، تحریم های ظالمانه دشمنان و بازار رقابتی قیر، به تعریف ایده های جدید نیازمندیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پذیرای هرگونه ایده و راهبرد خلاق محور و اشتغال آفرین هستیم و انتظار داریم برای تحقق برنامه تولید بتوانیم از ایده پردازی و برنامه های مشاوران خبره و کاردان بهره‌مند باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز