خبرگزاری کار ایران

همدانی خبرداد:

انجام 237 سورت پرواز هواپیمایی ایران‌ایر برای انتقال زوار اربعین به نجف اشرف

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۹۴۴

مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی خیام گشت‌ایرانیان از انجام 237 سورت پرواز هواپیمایی ایران‌ایر برای انتقال زوار اربعین به نجف اشرف خبر داد.

ساسان همدانی مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی خیام گشت‌ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: خوشبختانه علی‌رغم هجوم و استقبال بی‌سابقه زوار از پیاده‌روی اربعین و اختصاص بلیت‌های قیمت مصوب برای زوار، شرکت هواپیمایی ایران‌ایر توانسته با 237 سورت پرواز و به کار گرفتن تمامی خلبان‌های خود با روحیه‌ای جهادی موفق شدند نیازهای مسافران را برآورده کرده و در سراسر کشور پروازهای ایران‌ایر به مقصد نجف در حال برگزاری است.

همدانی تصریح کرد: لازم می‌دانم از کاپیتان زنگنه مدیرعامل ایران‌ایر، کاپیتان قاسمی قائم‌مقام و عباس جمشیدی معاون بازرگانی شرکت تشکر و قدردانی کنم که با تلاش شبانه‌روزی توانستند بعد از موفقیت در اعزام حجاج به سرزمین وحی در پروژه انتقال زوار به نجف‌اشرف هم موفق باشند.

وی متذکر شد:‌ عملیات انتقال زوار تا انتهای مهرماه ادامه دارد و از آبان‌ماه پروازها طبق برنامه انجام می‌شود. امیدواریم مردم عزیز کشورمان نیز از خدمات ما راضی باشند و ما را دعا کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز