خبرگزاری کار ایران

بررسی تصویری کلمات در گالری عقیلی

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۷۳

نقاشی «واژه‌های عجیب» عنوان نمایشگاهی است که در آن این هنرمندان با سبک آبستره به بررسی تصویری کلمات می‌پردازند.

شاگردان آتلیه درس نقاشی ماهیار چرمچی در نمایشگاهی تحت عنوان «واژه‌های عجیب» به گالری عقیلی می‌روند و آخرین آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش درخواهند آورد.

به گزارش ایلنا؛ نمایشگاه «واژه‌های عجیب» که به نمایش آثار سارا شریفی، نازی عسگری، سایه محمدی، هانیه محمدی، محمد منیری و ماهیار چرمچی اختصاص دارد، دومین نمایشگاه گروهی شاگردان آتلیه چرمچی است که به دنبال کشف و تجربه نو در هنر هستند.

در این نمایشگاه ۲۲ اثر از این ۶ هنرمند روی دیوار می‌رود و مخاطبان را دیدن به آموخته‌های هنری خود فرامی‌خواند.

نقاشی «واژه‌های عجیب» عنوان نمایشگاهی است که در آن این هنرمندان با سبک آبستره به بررسی تصویری کلمات می‌پردازند. این نمایشگاه حاصل یک سال تلاش این هنرمندان است که با گام نهادن در دنیای واژه و تصویر به خلق اثر پرداخته‌اند.

در این نمایشگاه سارا شریفی، نازی عسگری، سایه محمدی، هانیه محمدی، محمد منیری در کنار ماهیار چرمچی کلمات جادویی نظیر عشق، فداکاری، ایثار، از خود گذشتگی، دوستی، محبت و… را از گستره ادبیات به قاب تصویر آورده و در فضایی آبستره آنها را به نمایش در خواهند آورد.

تکنیک اجرای آثار آکریلیک بوده و هنرمندان با این متریال آثار خود را خلق کرده و به گالری عقیلی آورده‌اند.

این نمایشگاه جمعه دوازدهم دیماه ساعت ۱۶ افتتاح خواهد شد و تا ۱۸ دیماه در گالری عقیلی به ادرس شهرک قدس(غرب)، خیابان سیمای ایران، روبروی بیمارستان لاله، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک ۱۲ ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز