خبرگزاری کار ایران

اجرای ۱۳ گروه و تکنواز در بخش نسلی دیگر جشنواره موسیقی

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۴۷

در بخش نسلی دیگر که با مسئولیت «امیرعباس ستایشگر» در مقام مشاور دبیر در بخش «نسلی دیگر» برگزار می‌شود، ۱۳ گروه و تکنواز در روزهای برگزاری جشنواره روی صحنه خواهند رفت.

۸ گروه و ۵ تکنواز در بخش «نسلی دیگر» سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به اجرا می پردازند.

به گزارش ایلنا؛ در این بخش که با مسئولیت «امیرعباس ستایشگر» در مقام مشاور دبیر در بخش «نسلی دیگر» برگزار می‌شود، ۱۳ گروه و تکنواز در روزهای برگزاری جشنواره روی صحنه خواهند رفت.

در ایام جشنواره سی‌امین موسیقی فجر و در روزهای ۲۴ بهمن تا یکم اسفند گروههایی چون گروه چهارگان به سرپرستی احسان ذبیحی‌فر، گروه نوای ارغنون به سرپرستی محمد عشقی، گروه سپهر به آهنگسازی احمد رضاخواه و خوانندگی مهدی امامی، گروه راه به سرپرستی پیام جهانمانی، گروه صبا به خوانندگی وحید تاج، گروه رها به سرپرستی سعید کرد مافی و خوانندگی مجتبی عسگری و نیز سعید نایب محمدی به همراه آواز مهدی امامی، محمدرضا ابراهیمی به همراه آواز مجتبی عسگری به اجرای برنامه خود می پردازند.

همچنین در این بخش هنرمندانی چون پریچهر خواجه نوازنده قانون، علی کاظمی نوازنده تار، سپیده مشکی نوازنده سه تار، امیر شریفی نوازنده تار و کاوه شفیعی نوازنده سنتور به تکنوازی خواهند پرداخت.

در بخش نسلی دیگر سی‌امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر انتخاب گروهها و تکنوازان با در نظر گرفتن معیارهایی چون مولف بودن هنرمندان، ریشه داشتن موسیقی در فضای موسیقی دستگاهی و اجرای قابل قبول از رپرتوار ارائه شده است.

بخش نسلی دیگر جشنواره سی ام موسیقی فجر که سابقه حضوری ۴ ساله در این جشنواره را دارد با تمرکز بر ارائه موسیقی کلاسیک ایرانی برگزار می‌شود.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی ۲۴ بهمن تا یکم اسفندماه در تهران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز