خبرگزاری کار ایران

کنسرت کویتی‌پور با مضامین عاشورایی، اجتماعی و حماسی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۹۱

در کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های پیشین من به همراه چند قطعه جدید که تا به حال اهالی موسیقی نشنیده‌اند وجود دارد / به دلیل مشکلاتی که وجود داشت؛ این کنسرت در برج میلاد لغو شد.

کویتی‌پور با اشاره به اینکه تنها یک خواننده ارزشی نیست و وطن هم برایش ارزشمند است؛ ار فعالیت‌های بیشتر خود در عرصه موسیقی و تغییر ذهنیت ایجاد شده درباره‌ی خودش سخن گفت.

کویتی‌پور درباره قطعاتی که در این کنسرت قرار است اجرا شود، گفت: درباره لیست دقیق قطعات صحبت نمی‌کنم چراکه به نظرم باید سورپرایز باشد اما در کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های پیشین من به همراه چند قطعه جدید که تا به حال اهالی موسیقی نشنیده‌اند وجود دارد. در کنسرت یک قطعه عاشورایی و چند قطعه با مضامین اجتماعی و حماسی اجرا خواهد شد.

بهنام صبوحی(آهنگساز قطعات کنسرت) درباره ارکستراسیون کنسرت نیز توضیحاتی داد و گفت: در این کنسرت تلفیقی از نوای سازهای پاپ و چند سازایرانی را داریم. با وجود اینکه وقت بسیار کمی را برای اجرا کنسرت داشتیم؛ توانستم نوازندگان خوبی را درکنار هم برای این کنسرت قرار بدهم.

کویتی‌پور درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای انتشار آلبوم جدید دارد یا خیر و اینکه آلبوم آینده‌اش چه سبکی خواهد داشت؛ گفت: من به تمام سبک‌های موسیقی اعتقاد دارم و حتی اگر موسیقیی باب میلم نباشد تا انتها به آن قطعه موسیقی گوش خواهم داد. اما فعلا برای انرژی شخصی خودم به روی صحنه می‌روم تا ذهنیت‌های گذشته را درباره خودم پاک کنم و مردم بیشتر با من آشنا بشوند. جنگ مارا دلخون کرد و باعثشد که آینده موسیقایی من تغییر کند و من تنها ۳۰ درصد از موسیقایی خودم را ارائه کردم.

محمود سراجی(تهیه‌کننده‌ی این کنسرت) درباره لغو کنسرت کویتی‌پور در برج میلاد که قرار بود در قالب برنامه خیمه‌ها و نجوا‌ها برگزار شود گفت: من ابتدا نمی‌خواستم که خبر در رسانه‌ها مطرح شود چراکه در تلاش بودم تا کنسرت لغو نشود اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که برای تمرین گروه وجود داشت و برای اجرای کنسرت یکسری پیش‌نیاز‌ها وجود دارد؛ این کنسرت در برج میلاد لغو شد و ما تصمیم گرفتیم که اجرای کنسرت را به زمان و مکان دیگری منتقل کنیم. البته آقای کویتی‌پور شبی را دربرنامه خیمه‌ها و نجوا‌ها حضور پیدا کردند و در یکی از خیمه‌ها به هنرنمایی پرداختند.

کویتی‌پور درباره اینکه چرا کنسرت با وجود یک قطعه عاشورایی در ایام محرم و سفر مجوز اجرا گرفته است گفت: درست است که ما یک قطعه عاشورایی در آلبوم داریم اما بقیه قطعات هم از این فضا دور نیست. قطعات دیگر کنسرت هم درباره فرهنگ عاشورایی و عشق به معبود است.

کویتی‌پور درباره حواشی آلبوم غریبانه ۲ نیز توضیحاتی داد و گفت: متاسفانه درباره این آلبوم باید بگویم که آشفته بازاری به وجود آمد. من خودم خواستم که جلوی پخش این آلبوم گرفته شود و حالا هم نمی‌خواهم که این مسائل در رسانه‌ها پررنگ شود.

کویتی‌پور در ادامه درباره اینکه چرا این اواخر کم کار بوده است گفت: من برای خودم یکسری چهارچوب‌ها دارم و فکر می‌کنم که پیشرفت در عرصه موسیقی یک شبه اتفاق نمی‌افتد. باید پله‌ها را یکی یکی بالا رفت و این بسیار سخت است. من برای انتخاب ملودی‌هایم بسیار سخت گیر هستم. پیش آمده شخصی به من یک ملودی و شعر داده و انتظار داشته من روی آن کار کنم. این در حالی بود که آن ملودی اصلا مناسب من نبوده و درواقع باید شخص دیگری آن را اجرا می‌کرد و جالب است که خود شخصی که ملودی را به من داده بود؛ گفت که این ابتدا برای خواننده دیگری بود و چون ماموریت است؛ من آن را به شما دادم تا اجرایش کنید.

کویتی‌پور درباره اینکه عده‌ای می‌گویند صدایم بسیاری را به کشتن داده است گفت: این مسئله همیشه به عنوان یک شوخی مطرح شده است و حتی در دوران جنگ هم بسیاری این را به من می‌گفتند اما اگر بخواهم پاسخ جدی به این سوال بدهم باید بگویم که بسیار توهین آمیز است که بگوییم مردم به دلیل صدای من به جبهه‌ها رفتند. حضور آن‌ها به دلیل عشق به میهنشان بوده و هیچ ارتباطی با این مسائل ندارد.

کویتی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا خواننده ارزشی خواهد ماند گفت: من تنها یک خواننده ارزشی نیستم بلکه وطنم هم ارزشمند است و من هم از آن می‌خوانم اما به هرحال من قبل از انقلاب در خانه هنرهای شهری جوانان مشغول به فعالیت بودم و تا خواستم که برنامه ریزی‌هایی برای آینده موسیقایی خود کنم؛ انقلاب شد و گناه من هم این بود که در یک شهر مرزی زندگی می‌کردم. حالا می‌خواهم که فعالیت‌های موسیقایی خودم را بیشتر کنم تا مردم با چهره واقعی و فعالیت‌هایم بیشتر آشنا شوند.

کویتی‌پور از مردم آبادان و خرمشهر تقدیر و تشکر کرد و درباره اجرای کنسرتی در این شهر‌ها نیز ابراز امیدواری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز