خبرگزاری کار ایران

اولین دوره دوسالانه آهنگسازی احمد پژمان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۶۶

نخستین دوره دو سالانه آهنگسازی احمد پژمان در پاییز ۱۳۹۳ با هدف آهنگسازی بر اساس موسیقی ایرانی توسط «نغمه سازخانه طهران» برگزار می‌شود.

اولین دوره دوسالانه آهنگسازی احمد پژمان؛ با داوری احمد پژمان، هوشنگ کامکار، حمیدرضا دیبازر، امین هنرمند و امیرحسین اسلامی توسط سازخانه طهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ موضوع این دو سالانه مسابقه آهنگسازی بر اساس مصالح موسیقی ایرانی برای کویینتت کلارینت(کلارینت و کوارتت زهی) در یک موومان و مهلت ارسال آثار تا بیست و پنجم دی ماه ۱۳۹۳ می‌باشد. علاقمندان می‌توانند فرم ثبت نام دوسالانه را از طریق مراجعه به سایت www. sazkhane. com دریافت کنند.

فراخوان دو سالانه آهنگسازی احمد پژمان به شرح زیر است:

نخستین دوره دو سالانه آهنگسازی احمد پژمان در پاییز ۱۳۹۳ با هدف آهنگسازی بر اساس موسیقی ایرانی توسط «نغمه سازخانه طهران» برگزار می‌گردد.

جایزه این مسابقه در سه سطح تعیین شده است:

نفر اول: لوح تقدیر، اجرا، ضبط اثر و کارت هدیه معادل ۳ میلیون تومان

نفر دوم: لوح تقدیر، اجرا، ضبط اثر و کارت هدیه معادل ۲ میلیون تومان

نفر سوم: لوح تقدیر، اجرا، ضبط اثر و کارت هدیه معادل ۱ میلیون تومان

قطعات برگزیده مسابقه یاد شده طی یک کنسرت در بهمن ماه ۱۳۹۳ اجرا خواهند شد و پس از برگزاری مسابقه یک فایل صوتی از آثار ضبط شده به آهنگسازان برگزیده ارائه خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت «سازخانه» مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۹۳۲۸۵۵ و ۸۸۹۳۲۸۵۴ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز