خبرگزاری کار ایران

رسیتال پیانو رافائل میناسکانیان در تالار وحدت

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۷۰

در این کنسرت فانتزی دو مینور و سونات دوماژور از موتسارت، مجموعه قطعات اپوس۱۶ از شومان و ۱۵ آواز روستایی مجار از بارتوک اجرا خواهد شد.

رسیتال پیانو رافائل میناسکانیان ۵ دی ساعت ۳ ظهر در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

مهدیزاده(مدیر برنامه‌های میناسکانیان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره برگزاری این کنسرت گفت: خرداد ماه امسال کنسرتی را در تالار وحدت برگزار کردیم که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و در‌‌ همان ماه کنسرت دیگری از آقای میناسکانیان در سالن رودکی برگزار شد. به دلیل حمایت و درخواست مخاطبان و طرفداران آقای می‌ناسکانیان این کنسرت ترتیب داده شد و همچنین در این برنامه قطعات متفاوتی نسبت به کنسرت خرداد ماه، اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: در این کنسرت فانتزی دو می‌نور و سونات دوماژور از موتسارت، مجموعه قطعات اپوس۱۶ از شومان و ۱۵ آواز روستایی مجار از بارتوک اجرا خواهد شد.

مهدیزاده درباره ساعت غیرمعمول اجرای این کنسرت نیز گفت: علیت برگزاری کنسرت در ظهر این است که آقای میناسکانیان معتقد است که نوازنده‌ها دز روز سر حال‌تر هستند و اجرای آثار قوی‌تر و بهتر خواهد بود. خارج از ایران کنسرت‌های بسیاری ظهر‌ها برگزار می‌شود اما میناسکانیان برای بار اول این بدعت را در ایران گذاشت. اجرای خرداد ماه آقای میناسکانیان هم ظهر بود و آن موقع هم تالار وحدت به ما گفت که کنسرت با شکست مواجه می‌شود و بلیت‌ها فروش نمی‌رود اما درنهایت کنسرت با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و بلیت‌ها در مدت کوتاهی به فروش رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز