خبرگزاری کار ایران

اردوان وثوقی با «سکوت سیاه» ۱۵ سالگی هرمس را تبریک می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۸۷

بیشتر قطعاتی که در کنسرت آینده اجرا خواهد شد از آلبوم سکوت سیاه انتخاب شده گرچه چند قطعه جدید نیز به اجرای دی ماه اضافه شده است. محوریت برنامه با کوارتت زهی است و یک پیانو هم به اجرا اضافه شده است.

اردوان وثوقی در آلبوم جدیدش با احمدرضا احمدی همکاری داشته است. آلبوم سکوت سیاه او نیز در ۱۵ سالگی هرمس به‌صورت زنده اجرا می‌شود.

وثوقی به خبرنگار ایلنا گفت: هم‌اکنون مشغول کارهای نهایی آلبومی با همکاری احمدرضا احمدی هستم. این آلبوم حاصل شعر و صدای احمدرضا احمدی و آهنگسازی من است. مجوز اشعار آلبوم را سال گذشته دریافت کردم و هم‌اکنون هم که ضبط آلبوم به پایان رسیده؛ مشغول پیگیری کارهای مجوز آن هستم. این آلبوم توسط نشر هرمس منتشر نخواهد شد زیرا در چارچوب فعالیت‌های این نشر نیست.

وثوقی درباره آلبوم سکوت سیاه و اجری کنسرت آن گفت: این آلبوم در حدود ۲ سال پیش بیرون آمد و حاصل همکاری من و نیما عطرکار روشن بود. ما پیش از آلبوم هم دوست و همکار بودیم و در این آلبوم قطعاتی را که فضای نزدیکی به هم داشتند را قرار دادیم. سکوت سیاه بهانه‌ای برای آشنایی بیشتر من با آقای صدیقی شد و واقعا افتخار بزرگی بود.

وی ادامه داد: کنسرت این آلبوم در قالب جشن ۱۵ سالگی نشر هرمس برگزار خواهد شد و تاریخ اجرای آن نیمه دوم دی ماه خواهد بود. بیشتر قطعاتی که در کنسرت اجرا خواهد شد از آلبوم سکوت سیاه خواهد بود اما چند قطعه جدید نیز در اجرای دی ماه خواهد بود که همچنان محوریت کوارتت زهی دارد و یک پیانو هم به اجرا اضافه خواهد شد. در این کنسرت عادل پورصمدی، صبا صفوی، ماکان خویی‌نژاد و فرمهر بیگلو به عنوان نوازنده ما را همراهی خواهند کرد.

آلبوم سکوت سیاه با نوازندگی بابک کوهستانی، نیما عقیانی، کاوه همدانیان، عادل پورصمدی، آیدا خلیل‌زاده شیرازی و اردوان وثوقی تولید و منتشر شد.

اردوان وثوقی نوازندگی خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد سپس به فراگیری تئوری موسیقی پرداخت و ادامه نوازندگی را نزد کیوان میرهادی دنبال کرد. او همزمان به فراگیری تئا‌تر پرداخته و پس از اخذ مدرک دیپلم بازیگری وارد کنسرواتوار تهران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز