خبرگزاری کار ایران

با انتشار «رودخانه بی‌پایان»؛

پینک فلوید؛ در صدر اخبار موسیقی

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۱۴

پانزدهمین آلبوم استودیویی پینک فلوید با آهنگسازی اندی جکسون، دیوید گیلمور و گلوور فیل مانزانرا و در ستایش ریچارد رایت؛ نوازنده پیانو و کیبورد گروه که در سال ۲۰۰۸ درگذشت؛ ساخته شده است.

" رودخانه بی‌پایان " راک انگلستان را در دنیا دوباره مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ با گذشت یک هفته از انتشار آلبوم رودخانه بی‌پایان و ثبت رکورد جدیدی درخصوص پیش‌فروش این آلبوم در سایت آمازون؛ پینک فلوید در صدر اخبار موسیقی قرار گرفت.

پانزدهمین آلبوم استودیویی پینک فلوید با آهنگسازی اندی جکسون، دیوید گیلمور و گلوور فیل مانزانرا و در ستایش ریچارد رایت نوازنده پیانو و کیبورد گروه که در سال ۲۰۰۸ درگذشت؛ ساخته شده است.

این آلبوم شامل قطعات شنیده نشده‌ای از آخرین آلبوم پینک فلوید با نام ناقوس جدایی است و درکنار آن قطعاتی در طول چند سال گذشته توسط دیوید گیلمور و دیگر تهیه‌کنندگان آلبوم ضبط شده است؛ در آلبوم وجود دارد.

رودخانه بی‌پایان شامل ۲۰ قطعه بی‌کلام است و درکنار قطعه شماره ۱۵ آلبوم با نام Louder Than Words با صدای دیوید گیلمور و شعری از همسرش پولی سامسون خوانده شده است. این آلبوم سومین پروژه پینک فلوید به رهبری دیوید گیلمور است.

این آلبوم حاصل تلاش " دیوید گیلمور " نوازنده گیتار، آهنگساز و خواننده " نیک میسن " نوازنده درامز " گای پرت " نوازنده گیتار باس و " دورگا مک بروم "، " لوسی کلر مارشال " و " سارا براون " خوانندگان پس زمینه است.

رودخانه بی‌پایان تاکنون توانسته نظر مثبت منتقدان و طرفداران را جلب کند و بار دیگر موسیقی راک بریتانیا را در دنیا مطرح کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز