خبرگزاری کار ایران

بازدید جنتی از نمایشگاه رهایی غزه

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۹۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه «رهایی غزه» که در فرهنگسرای نیاوران برپاست؛ بازدید کرد.

«علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز(۲۳ شهریور) در بازدید از نمایشگاه «رهایی غزه» که در فرهنگسرای نیاوران برپاست، گفت: آثاری که در این نمایشگاه وجود دارد تمامی مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار می‌دهد و روحیه همدردی با کودکان و مردم بی‌گناه غزه را در افراد بازدیدکننده برمی‌انگیزد.

به گزارش ایلنا؛ وی با ابراز تاسف از کم توجهی بسیاری از مجامع بین‌المللی نسبت به وحشی گری‌های اسراییل در غزه، افزود: هنرمندانی که آثار نمایشگاه «رهایی از غزه» را خلق کرده‌اند افرادی هستند که با انگیزه‌های معنوی این اقدام شایسته را انجام داده‌اند و کار آن‌ها جای تقدیر دارد.

جنتی ادامه داد: وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از این نوع فعالیت‌ها هم به صورت مادی و هم به صورت معنوی است.

وزیر ارشاد گفت: باید شرایطی را فراهم کرد تا این نوع نمایشگاه‌ها در نقاط مختلف دنیا از جمله اروپا، برخی کشورهای عربی و شرق آسیا برگزار شود تا از این طریق دیگر ملت‌های جهان هم با هنر کشور ایران آشنا شوند و هم با مظلومیت مردم فلسطین آشنایی بیشتری یابند.

وی با اشاره به برخی تاثیرات برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی افزود: متاسفانه برخی رسانه‌های غربی نسبت به حادثه جنگ در غزه و کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در این مدت عکس‌العملی نشان ندادند و سعی کردند از این ماجرا آرام آرام عبور کنند؛ ولی وظیفه همه کسانی که به ارزش‌های اخلاقی و انسانی معتقدند این است تا پیام مظلومیت این مردم را به همه دنیا منتقل کنند.

جنتی ادامه داد: یکی از راه‌های انتقال پیام مظلومیت مردم غزه برگزاری نمایشگاه‌های آثار تجسمی و دیگر آثار هنری از جمله فیلم و… است زیرا هنر یکی از رسا‌ترین رسانه‌ها محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز