خبرگزاری کار ایران

نگارخانه اثر «بى‌نظمى منسجم» را نمایش مى‌دهد

کد خبر : ۲۰۳۲۹۶

نگارخانه اثر، عصر جمعه ٢١ شهریور نمایشگاه «بى‌نظمى منسجم» آثار «پیام مفیدى» را نمایش مى‌دهد.

نگارخانه اثر در متن اطلاع‌رسانى نمایشگاه بی‌نظمی منسجم از آثار پیام مفیدی آورده است: دومین نمایش انفرادى پیام مفیدى در این نگارخانه شامل طراحى‌هاى او و سه انیمیشن ویدئویى است که به صورت چیدمان به نمایش درمى‌آید؛ «بى نظمى منسجم» روایتى استعارى از وضعیت کنونى انسان است که از منظر هستى‌شناسانه و جامعه شناختى مورد نگاه قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا؛ مجموعه تازه مفیدى با تکنیک جالب توجه عکاسى صحنه‌پردازى شده، انتقال تصویر و جوهر روى کاغذ خلق شده‌اند که ابعاد کوچکى دارند؛ زمان انیمیشن‌هاى او نیز از دو تا هشت دقیقه هستند.

پیام مفیدى مهر ماه سال ١٣٩١ نمایشگاه «خاطرات منهدم» را با ١۴ طراحى و یک انیمیشن در نگارخانه اثر به تماشا داشت؛ او متولد ١٣۵٩ است، فوق لیسانس خود را از مدرسه ملی آرت دکو پاریس اخذ کرده و آثارش در اقصی نقاط دنیا ازجمله مونترال کانادا، نیویورک، استراسبورگ، رم، پراگ، پاریس، ژاپن، رومانی، برزیل و… به نمایش درآمده است؛ او در زمینه انیمیشن حائز جوایز و بورس هاى شاخصى در اروپا و کانادا شده که جایزه ویژه هیات داوران جشنواره بین المللى انیمیشن ریتمیک بگل فرانسه از آن جمله است.

بى‌نظمى‌هاى منسجم تا ١١ مهر در نگارخانه اثر به روى دیوار خواهد بود؛ علاقمندان مى‌توانند در روز گشایش ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این آثار دیدن کنند؛ نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه ساعات ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعات ۱۶ تا ۲۰(نگارخانه شنبه‌ها بسته است) دایر است؛ نشانى نگارخانه اثر: خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، روبروی خانه هنرمندان، شماره ۱۶ است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز