خبرگزاری کار ایران

«تب» با صدای «محمد بابایی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۶۹

محمد بابایی که پیش از این شاهد حضور و اجرای برنامه‌اش در برخی اجراهای تلویزیونی و رادیویی بوده‌ایم، پس از دو سال توانست آلبوم «تب» را روانه بازار کند.

یک خواننده جوان پس از دو سال تلاش‌ توانست نخستین آلبوم رسمی خود را در بازار موسیقی کشور منتشر کند.

به گزارش ایلنا؛ محمد بابایی که پیش از این شاهد انتشار تک قطعات‌اش در فضای مجازی بوده‌ایم، در این آلبوم سراغ چهره‌ها و ستاره‌های زیادی رفته تا آلبومی پرستاره را روانه بازار موسیقی کشور نماید.

این آلبوم از عصر پنجشنبه در بازار موسیقی کشور و به همت موسسه «هنر شهر» توزیع شده است.

این آلبوم در هشت قطعه به نام‌های: بغض، گل من، ‌ مردد، منو ببخش، یکی بود یکی نبود، بیا برگرد، شرط عبور و عطر عاشقی منتشر شده و چهره‌هایی از قبیل محسن یگانه، محمد علیزاده، میلاد ترابی، ‌ علیرضا عسگران، عبدالجبار کاکایی و علی بحرینی در لیست هنرمندان حاضر در ایناثر به چشم می‌خورند.

نوازنده‌هایی که در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته‌اند؛ عبارتنداز: میثم مروستی، پیام طونی، امید حجت، حسین بابایی، فیروز ویسانلو، سیامک فلاحی و بهنام حکیم.

تهیه‌کننده این آلبوم خود «محمد بابایی» و این خواننده در یادداشتی کوتاه آلبومش را به «نیما نهاوندیان» مجری جوان صدا و سیما که سال گذشته فوت کرده بود، تقدیم کرده است. بابایی برای نیما نوشته: ‌ «ای هم ردیف باران، نیمای مهربان، شرمنده‌ام، بضاعتم به دامنه ات رسید، بالا بلند قله نشین، دست مرا بگیر…»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز