خبرگزاری کار ایران

زمان بازدید از موزه هنرهای معاصر تهران ۲ ساعت کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۴۷

به مناسبت ماه مبارک رمضان، ساعت بازدید از نمایشگاه آثار چاپ‌های دستی در موزه هنرهای معاصر تهران به جز شنبه‌ها و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۶ بعداز ظهر است.

نمایشگاه آثار چاپ‌های دستی هنرمندان خارجی گنجینه با عنوان از امپرسیونیسم تا امروز از روز ۲۲ اردی بهشت ماه در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح وتا ۱۶ مردادماه ادامه دارد. به همین منظور وبه مناسبت ماه مبارک رمضان، ساعت بازدید از این نمایشگاه دو ساعت کاهش یافت و ساعت بازدید روزهای یکشنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر، جمعه‌ها از ساعت ۳ تا ۶ بعداز ظهر، روزهای شنبه و تعطیلات رسمی موزه تعطیل است.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه ۲۵۰ اثر از ۷۴ هنرمند خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران که تعداد ۱۰۵ اثر از این آثار برای اولین بار در معرض دید قرار گرفته است. آثار هنرمندانی ازجمله پیکاسو، پل کله، خوان میرو، سالوادوردالی، مارک شاگال، جسپرجونز، ادوارد مونش، جیم داین، کامیل پیسارو، اندی وارهول، فرنان لژه، ژرژ روئو، آلبرتو جاکومتی، هاینس ماک، گونتر اوکر و… است.

همچنین تا پایان نمایشگاه و با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه آثار چاپ‌های دستی و آشنایی بازدیدکنندگان با چاپ وتکثیر اثر چاپی، روزهای چهارشنبه هر هفته ورک شاپ یا کارگاه آموزشی توسط هنرمندان در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه آثار چاپ‌های دستی می‌توانند تا ۱۶ مردادماه به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵روابط عمومی تماس بگیزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز