خبرگزاری کار ایران

موسیقی کدو قلقله‌زن در کانون پرورش فکری کودکان تولید شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۶۸

بخش موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تولید چند عنوان موسیقی، دوره‌ی جدید فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد. کدو قلقله‌زن از جمله‌ی این آثار است.

مهدی باقری معاون تولید کانون گفت: اشعار مجموعه کدو قلقله‌زن را مهری ماهوتی سروده است و موسیقی دیگری نیز به لالایی‌های اقوام ایرانی اختصاص دارد که کار جمع‌آوری آن آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، وی همچنین توضیح داد که با برخی شاعران صاحب نام کودک ونوجوان مذاکره‌هایی صورت گرفته تا اشعاری را برای یک مجموعه موسیقی مناسبتی بسرایند.

باقری که در گردهم‌آیی مدیران کل کانون سخن می‌گفت: با اشاره به رکودی که در برخی از بخش‌های تولید کانون به ویژه در حوزه‌ی سینما و موسیقی در سال‌های اخیر به وجود آمده است، تاکید کرد که کانون به دنبال تولید آثار فاخر است چرا که خانواده‌ها باید اطمینان داشته باشند که این آثار دارای پشتوانه فکری است.

وی ایجاد تعادل در بخش‌های مختلف تولید را ضروری خواند و گفت تمرکز زیاد بر روی انتشار رمان نوجوان نباید باعثغفلت ما از حوزه‌های دیگری مانند نشر کتاب برای کودکان، سرگرمی و عروسک، فیلم و انیمیشن، تئاتر و موسیقی شود و تلاش خواهیم کرد در سیاست‌های کلان خود، کانون را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی درباره‌ی تولیدات استانی در کانون نیز تاکید کرد اگر این آثار خلاق و نوآورانه باشد و با شاخص‌ها و استانداردهای کانون ارایه‌ و در شوراهای تولید تصویب شود، بی‌تردید در چرخه‌ی تولید قرار خواهد گرفت هم اکنون ۲ عنوان از سرگرمی‌های استانی در حال تولید است.

محسن فضلی معاون فرهنگی کانون نیز توضیح داد دراین گردهم‌آیی دو کارگاه آموزشی با موضوع ارتباطات انسانی و مخاطب‌شناسی برپا شد چرا که همه‌ی ما در کانون باید تلاش کنیم به درک و زبان مشترکی با یک‌دیگر و مخاطبانمان برسیم.

وی با اشاره به اجرای یک پروژه‌ی پژوهشی در کانون با عنوان پایدارسازی اعضای نوجوان در مراکز تاکید کرد که این پژوهش به دنبال پیدا کردن راه‌کارها و خلق راه‌های جدیدی برای پایدار سازی اعضای نوجوان در مراکز است و ما نباید از مسایل اصلی مراکز غفلت کنیم.

مسعود ناظمی ابیانه معاون توسعه و مدیریت منابع نیز در این گردهم‌آیی که در تهران برگزار شد، گفت که کانون به دنبال پیدا کردن راه‌کارهایی قانونی برای جذب نیرو در مراکز تک مربی یا فاقد نیروی خدماتی است اما این مساله با مشکلاتی روبرو است.

وی همچنین افزود: حق عائله‌مندی خانم‌های مجرد کانون به آنان پرداخت شده است و در صورتی که کسی این حق قانونی را دریافت نکرده است، به این معاونت اطلاع داده شود.

در این گردهم‌آیی دکتر سید محمد رضا هاشمی رییس کانون زبان به طرح مسایل و مشکلات ناشی از تغییر ساختار کانون زبان و راه‌کارها و شیوه‌ی مدیریت این مراکز پرداخت و محسن حموله مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نیز درباره‌ی لزوم پایبندی به آیین‌نامه قانونی روابط عمومی به ویژه هماهنگی با ستاد مرکزی روابط عمومی در حوزه‌ی جذب و تغییر وضعیت کارشناسان این حوزه، مواردی را یادآور شد.

رضاقمرزاده مدیرکل دفتر مرکزی حراست بر اهمیت ایجاد فضای امن و آرام در محیط‌های اداری تاکید کرد و حسین موذن مدیر مرکز آفرینش‌های هنری و تئاتر از آغاز برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره نمایش عروسکی مربیان و حرکت تریلی سیار کانون بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

رضا کامیاب مدیر بازرگانی، بهمن کاظمی مدیر آموزش و پژوهش، مریم صباغ‌زاده ایرانی مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی، محمود مروج مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و چند تن از مدیران و مدیران کل ستادی نیز گزارش‌هایی از مدیریت‌های تحت مسوولیت خود ارایه و به پرسش‌های مدیران کل استانی پاسخ گفتند.

بخش عمده‌ای از این گردهم‌آیی نیز به بیان سخنان و طرح پرسش‌ها و دغدغه‌های مدیران کل کانون نسبت به مسایل و مشکلات در حوزه‌های مختلف اختصاص داشت.

در همین گردهم‌آیی علاوه بر معرفی مدیران جدید، از خدمات سیدحمیدرضا ابراهیم نژاد مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، مرتضی حیدری مدیر سابق بازرگانی(حضور نداشت) و لیلا بابایی مدیرکل سابق طرح و برنامه و بودجه کانون با حضور مدیرعامل قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز