خبرگزاری کار ایران

انتزاعی‌های نقاش نوجوان با الهام از منطق‌الطیر عطار

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۴۹

هنرمند در این آثار از رنگ‌های اکسپرسیونیستی و تونالیته‌های رنگی نوستالژی‌های ایرانی بهره گرفته و در حال و هوایی آبستره، فضایی شرقی را در تابلوها به تماشا می‌گذارد.

عصر جمعه نوزدهم اردیبهشت، نمایشگاهی از آثار نقاش نوجوان، «دانیال ملانوروزی» در گالری شکوه گشایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا؛ دانیال ملانوروزی در این نمایشگاه ۳۵ اثر میکس مدیا روی بوم و مقوا را به نمایش می‌گذارد؛ تمامی این آثار فضای انتزاعی دارند و حضور موتیف‌هایی از سفال‌های قدیمی نیشابور در آن‌ها خودنمایی می‌کند. هنرمند در این آثار از رنگ‌های اکسپرسیونیستی و تونالیته‌های رنگی نوستالژی‌های ایرانی بهره گرفته و در حال و هوایی آبستره، فضایی شرقی را در تابلوهایی با ابعاد ۱۰۰ در ۲۴۰ و ۱۰۰ در ۸۰ به تماشا می‌گذارد.

نمایشگاه پیش رو در گالری شکوه، نخستین نمایشگاه انفرادی «دانیال ملانوروزی» ۱۷ ساله است. وی از کودکی به نقاشی علاقمند بوده و با تمرین و ممارست در دو سال اخیر به نقاشی منحصر به فرد در سن خود، بدل شده، او سال‌ها در نیشابور زندگی کرده و همین امر بوم‌هایش را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

نمایشگاه نقاشی‌های «دانیال ملانوروزی» تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه(به جز پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی) از ساعت ۱۷ الی ۲۱ از این آثار در خیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ گالری شکوه دیدن نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز