خبرگزاری کار ایران

سومین دوسالانه خوشنویسی امسال برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۳۹

سومین دوسالانه به صورت ملی برگزار می‌شود و در آن به منظور معرفی توانمندی هنر خوشنویسی کشور، منتخب آثار پس از دوسالانه در چند کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

سومین دوسالانه خوشنویسی ایران سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ نخستین جلسه شورای سیاستگذاری سومین دوسالانه خوشنویسی با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی و غلامحسین امیرخانی، عباس اخوین، کیخسرو خروش، علی شیرازی، مجتبی ملک‌زاده، ‌ ایرج نعیمایی، احمد عبدالرضایی، صداقت جباری و احمد پیله چی و محدحسین شفیعی‌ها؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیر دو دوره قبل دوسالانه برگزار شد و مقرر شد سومین دوسالانه شهریورماه سال جاری برگزار شود.

در این جلسه با نظر اعضای شورا قرار شد سومین دوسالانه به صورت ملی برگزار شود و به منظور معرفی توانمندی هنر خوشنویسی کشور، منتخب آثار پس از دوسالانه در چند کشور به نمایش گذاشته شود.

اعضای شورای سیاستگذاری سومین دوسالانه خوشنویسی توافق کردند که دوسالانه به صورت مسابقه رتبه بندی برگزار نشود و تعدادی از آثار برگزیده بدون رتبه بندی انتخاب و معرفی شوند.

مجید ملانوروزی؛ مدیرکل هنرهای تجسمی در این جلسه گفت: در دوسالانه ارزش‌های هنری اهمیت دارد و دوسالانه می‌بایست تاثیرگذار و دارای اعتبار باشد و هنرمندان شاخص علاقه‌مند به حضور در آن باشند. در دوسالانه کمیت آثار هر هنرمند شرکت کننده مطرح نیست بلکه ارائه آثار و حضور هنرمندان شاخص اولویت دارد.

ملانوروزی ادامه داد: شورای سیاستگذاری دوسالانه خوشنویسی که با حضور استادان و خوشنویسان مطرح کشور تشکیل شده است، نقشه راه دوسالانه را مشخص می‌کند.

محمدحسین شفیعی‌ها؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین و دبیر دو دوره دوسالانه خوشنویسی نیز در این جلسه گزارشی از دوره‌های قبل دوسالانه بیان کرد و اعضای شورا نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز