خبرگزاری کار ایران

در کنسرت ۱۶ اسفند دامور به نفع کودکان سرطانی؛

«حنجره انسان» جایگزین «ساز» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۳۰

کنسرت گروه موسیقی دامور(آکاپلا) به سرپرستی فراز خسروی دانش، تاریخ جمعه ۱۶ اسفند ماه امسال به نفع کودکان سرطانی محک در سالن آمفی تئا‌تر موسسه خیریه محک برگزار خواهد شد.

ایلنا: گروه موسیقی «دامور» به نفع کودکان سرطانی محک روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، کنسرت گروه موسیقی دامور(آکاپلا) به سرپرستی فراز خسروی دانش، تاریخ جمعه ۱۶ اسفند ماه امسال به نفع کودکان سرطانی محک در سالن آمفی تئا‌تر موسسه خیریه محک برگزار خواهد شد.

قطعاتی که از گروه دامور برای اجرای صحنه‌ای انتخاب شده است، در سه بخش پاپ، کلاسیک و محلی تقسیم می‌شوند که بعضی از این قطعات بصورت ریمیکس اجرا خواهند شد و nothing else matters از متالیکا، Symphony ۵ از بتهوون، کوچه لَرَ سوسپ می‌شم، in the last moments of the dawn از کریستی برگ، Adagio in g minor از آلبینونی و وطنم دیگر قطعاتی هستند که توسط اعضای دامور اجرا می‌شوند.

دامور در طول مدت فعالیت خود توانسته در اولین سال شرکت در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، مقام سوم را کسب نماید. همچنین کنسرت مستقلی را در مهرماه سال ۹۱ که با استقبال خوب مخاطبان همراه شد، برگزار کند، از دیگر سوابق گروه می‌توان به همکاری با مازیار فلاحی در آبان ماه سال ۹۱ اشاره کرد که برای اولین بار در کشور، موسیقی پاپ بدون همراهی ساز توسط گروه آوازی دامور، به خوانندگی «مازیار فلاحی» اجرا شد. اعضای این گروه در کنسرت میثم مروستی نیز با این نوازنده و خواننده همکاری داشته‌اند.

از نکات جالب توجه کنسرت پیش روی گروه موسیقی «دامور»، حنجره اعضای این گروه است که حکم ساز را خواهند داشت و مخاطبین می‌توانند صدای ساز را از این گروه بشنوند.

این کنسرت به خوانندگی غزل اکلیلی، محمود رحمانی، مینا جعفری، عطا حکاک، پریسا دلفانی و فراز خسروی دانش برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای تهیه بلیت اینترنتی کنسرت این گروه می‌توانند به سایت iranconcert. com مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز