خبرگزاری کار ایران

دوسالانه تصویرگری در موسسه صبا آغاز به کار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۶۰

در افتتاحیه دوسالانه تصویرگری؛ جوایز برگزیدگان در بخش‌های دوسالانه اهدا می‌شود و همچنین از چهار تصویرگر شاخص تقدیر می‌شود.

ایلنا: افتتاحیه ششمین دوسالانه تصویرگری با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز یکشنبه ۱۲ آبان ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در مراسم افتتاحیه جوایز برگزیدگان در بخش‌های دوسالانه اهدا می‌شود و همچنین از چهار تصویرگر شاخص تقدیر می‌شود.

نمایشگاه آثار ششمین دوسالانه تصویرگری در بخش‌های تصویرگری کتاب(تصویرگری کتاب‌های ۱۰ سال اخیر)، جهان نور‌ها و سایه‌ها و بخش استعداد جوان یکشنبه ۱۲ آبان ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا گشایش می‌یابد. ۱۶۹ اثر در بخش تصویرگری کتاب(۹۷ اثر کتاب کودک و خردسال، ۷۲ اثر کتاب نوجوان)، ۱۳۲ اثر در بخش جهان نور‌ها و سایه‌ها(۶۶ اثر کودک و ۶۶ اثر نوجوان)، ۳۰ عنوان و ۹۰ اثر در بخش استعداد جوان و در مجموع ۳۹۱ اثر در بخش رقابتی دوسالانه به نمایش گذاشته می‌شود. نمایشگاه آثار بخش جنبی از برنامه‌های دیگر ششمین دوسالانه تصویرگری است.

در ششمین دوسالانه تصویرگری ۳۴۰۲ اثر از ۱۳۰۴ هنرمند تصویرگر به دبیرخانه رسید که هیات انتخاب متشکل از هدی حدادی، مرتضی زاهدی، پژمان رحیمی‌زاده، سید فضل الله طباطبایی و محمد طلوعی از بین آثار رسیده ۳۹۱ اثر را برای نمایشگاه دوسالانه انتخاب کردند.

داوری نهایی آثار ششمین دوسالانه تصویرگری نیز توسط فرشید مثقالی، بهزاد غریب‌پور، رضا لواسانی، فرشید شفیعی و علیرضا گلدوزیان انجام می‌شود و برگزیدگان دوسالانه در افتتاحیه معرفی می‌شوند.

پوس‌تر ششمین دوسالانه تصویرگری نیز توسط مجید کاشانی طراحی شده است.

ششمین دوسالانه تصویرگری با همکاری مرکز هنرهای تجسمی، انجمن فرهنگی تصویرگران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر پس از ۱۱ سال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز