خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تاپ تورز در گفت‌و‌گو با ایلنا:

لزوم همکاری بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد برای بهبود دوران پساکرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۷۲

عضو هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش ازاقدام بخش خصوصی برای تهیه اقلام دارویی و پزشکی مورد نیاز کیشوندان از کشورهای امارات و آلمان را و تحویل آن به مراکز بهداشت و درمان خبر داد.

رضا همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: از روزهای ابتدایی، عوامل سازمان منطقه آزاد کیش، سلامت و درمان با تصمیم‌های کلیدی و سیاست‌گذاری‌های صحیح و به‌ موقع، توانستند برای جزیره کیش لقب پیشگام در قرنطینه‌سازی و مبارزه با ویروس کووید 19 در کشور را رقم بزنند.

وی ادامه داد: از جمله این سیاست‌گذاری‌ها، می‌توان به مواردی چون اقدام به تعطیلی مراکز آموزشی و ورزشگاه‌ها، آموزش‌های پیشگیرانه در مورد ویروس کرونا، کنسلی به موقع پروازها به مقصد کیش، ضدعفونی کردن کلیه خطوط هوایی کیش‌ایر، هشدار قضایی به افراد سودجو، محتکر و برخورد قانونی با متخلفان مصوبات شورای اسلامی، ممنوعیت ورود و خروج خودروها، ممنوعیت اجاره منازل مسکونی و ایمن‌سازی و ضدعفونی کردن کلیه اماکن و وسایل نقلیه در جزیره کیش اشاره کرد.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تاپ تورز با بیان اینکه بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران دلسوز این جزیره مثل همیشه همراه با سازمان منطقه آزاد کیش و در کنار کیشوندان قرار گرفتند، افزود: بخش خصوصی اقلام دارویی و پزشکی مورد نیاز کیشوندان از کشورهای امارات و آلمان را تهیه و به مراکز سلامت و بهداشت کیش تحویل دادند.

وی ادامه داد: تهیه و ارسال این اقلام درمانی با توجه به تحریم‌ها و کمبود دارو در کشور با موانع انتقال پول و مشکلات ارسال آن مواجه بود، اما با همه این مسائل، خرید یکی از به‌روزترین دستگاه‌ها و کیت‌های تشخیص ویروس کرونا با مشارکت بخش خصوصی انجام گرفت.

همدانی با بیان اینکه بسیاری از مالکین غرفه‌ها در راستای حمایت از کسب و کار در جزیره کیش با حذف اجاره‌بها در شرایط بحرانی ویروس کرونا موافقت کردند، افزود: این حرکت بزرگ توانست برای اولین بار از سوی جزیره کیش سر لوحه دیگر شهرهای ایران قرار بگیرد.

 وی با بیان اینکه در شرایط کنونی و بعد از کرونا مهمترین و مؤثرترین راهکار، همدلی و همراهی مسئولین، بخش خصوصی و کیشوندان است، بیان کرد: با همدلی خواهیم توانست از این بحران به سلامت عبور کرده و شرایط بهتری در اقتصاد جزیره در دوران پسا کرونا رقم بزنیم.

عضوهیئت‌مدیره جامعه هتلداران کیش در پایان ضمن تشکر از جهادگران عرصه سلامت و جامعه پزشکی کشور گفت: تلاشگران عرصه سلامت روزهای سخت و پرمخاطره‌ای را تجربه کرده و تلاش‌های ارزشمندی جهت پیشگیری و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا داشتند.

همدانی تاکید کرد: باید از تمام کسانی که در حوزه‌های مختلف ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و نظارت بر روند پیشگیری با سیاست‌گذاری صحیح به منظور مهار موفق این ویروس در جزیره کیش فعالیت کردند، تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز