خبرگزاری کار ایران

61 هزار تماس تلفنی با فوریت های پلیسی 110 در کیش

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۸۱۲

رئیس مرکز فوریت های پلیس کیش با اشاره به اینکه رکن اصلی امنیت مردم هستند گفت : از ابتدای سال تا کنون 61 هزار تماس تلفنی با فوریت های پلیسی 110 صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا؛ ستوان " احمد سپانلو" در تشریح جزئیات این خبر افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون 61 هزار نفر از شهروندان و مسافران با مرکز فوریت های پلیسی 110 این جزیره تماس تلفنی برقرار کردند که نسبت به مشابه سال گذشته حدود %26 تماس ها با مرکز فوریت های پلیسی 110 افزایش داشته است که البته این افزایش تماس ها مربوط به تماس های راهنمایی و ارشاد از پلیس بوده و قطعاً بیانگر ایجاد تعامل و افزایش اعتماد امداد خواهان و مخاطبین محترم با پلیس بوده است.

وی افزود: از 61 هزار تماس در سال جاری بیش از 21 هزار تماس منجر به اقدام پلیسی و حضور مامورین در صحنه گردیده و تعداد بیش از 40 هزار تماس ها مربوط به اخذ راهنمایی و ارشاد و مشاوره از پلیس بوده که این اتفاق مهم نیز بیانگر حل و فصل بیشتر تماس ها به صورت تلفنی و بدون حضور پلیس در صحنه است.

سپانلو بیان داشت: در پایش های انجام شده توسط مرکز پایش کشوری در خصوص رضایت و یا عدم رضایتمندی از پلیس، شهروندان در حوزه اپراتور 110 ، رضایت 100 درصدی و در حوزه واحد های عملیاتی و اجرایی رضایتمندی 95 درصدی حاصل گردیده است.

رئیس مرکز فوریت های پلیس کیش با بیان این که مشارکت و همراهی مردم در تولید امنیت امری انکار ناپذیر است از شهروندان خواست ؛ در صورت رویت هرگونه ناهنجاری و اخلال در امنیت آرامش توسط هنجارشکنان و مخلان امنیت جامعه با شماره 110 تماس حاصل فرمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز