خبرگزاری کار ایران

کیش میزبان مجمع عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۴۹۹

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نجات‌غریق و غواصی کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی این حوزه در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ این مجمع با حضور دکتر امیری خراسانی مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، مصطفی میرسلیم عضو جهانی حامیان نجات‌غریق و عضو هیات رییسه فدراسیون ، ایلخان نوری رئیس فدراسیون و رؤسای هیأت های استانی در مرکز همایش های بین المللی کیش برپا شد.

ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی کشور در این مجمع با ارائه عملکرد سال ۹۷ فدراسیون گفت: 180 هزار نیروی متخصص غریق نجات در کشور فعالیت می کنند و نجات بیش از 2هزار و 162نفر از غرق  شدگی نشان دهنده فعالیت قابل قبول ناجیان غریق کشور است.

وی همچنین از آغاز سمینار  بین‌المللی غواصی ششم آذر سال جاری با حضور رئیس و دبیر کل جهانی این حوزه در تهران خبر داد و افزود: انتظار می‌رود کمیته‌های غواصی هیات‌های استانی و غواصان سراسر کشور در این سمینار حضور فعال داشته باشند.

در ادامه سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز ضمن تقدیر و تشکر از دکتر امیری خراسانی و هیأت غواصی جزیره کیش ،بر توسعه این رشته به صورت همگانی و نگاه ویژه فدراسیون به بخش غواصی تاکید کرد.

 گفتنی است در این نشست رؤسای هیاتهای نجات غریق وغواصی 6 منطقه از کشور احکام خود را دریافت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز