خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری برنامه‌های ویژه روز کیش را تشریح کرد

بیست آبان، روز تکریم مردمان سخت‌کوش جزیره مرجانی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۳۷۹

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از تخفیف ویژه 50 درصدی امکانات گردشگری جزیره در روز کیش خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا قائدیان گفت: روز کیش، روز نکو داشت این در دانه بی‌ بدیل سرزمین ایران و تکریم مردمان صاحبدل و سخت کوشی است که به همت و توان آن‌ها این جزیره تاریخی و منحصر به فرد در مسیر تعالی، توسعه، آبادانی و پیشرفت قرار گرفته است. 

وی با تقدیر از تدبیر دکتر انصاری لاری در نامگذاری 20 آبان به نام «روز کیش» این رویداد را فرصت مغتنمی خواند که ضمن ارج نهادن به منزلت کیش و مردمان آن، ساکنان نقاط مختلف کشور و گردشگران بین‌ المللی بیش از پیش با کیش، داشته‌ها و ظرفیت های متنوع آن آشنا شوند.

قائدیان افزود: به همین منظور و همراه با سایر بخش‌ها و حوزه‌های فعال در جزیره و سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت گردشگری نیز برنامه‌هایی را برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این روز تدارک دیده است.

ارائه تخفیف 50 درصدی در روز 20 آبان بر روی کلیه برنامه‌های تفریحی و گردشگری و واحدهای اقامتی با مشارکت جوامع صنفی مربوطه به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از جمله اقدامات ویژه این معاونت برای روز کیش است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم نور افشانی و برنامه‌های موسیقی عمومی با حضور گروه‌های ملی و محلی، بهره‌برداری از یک فروند کشتی تفریحی و گردشگری، رو نمایی و بهره‌ برداری از سامانه جامع ارایه و فروش خدمات گردشگری کیش، برگزاری مسابقه آشپزی دریایی بر روی کشتی‌های گردشگری جزیره و استقبال و پذیرایی از مسافران در مبادی ورودی به جزیره در پروازهای هواپیمایی کیش با شیرینی‌های محلی از دیگر برنامه‌های روز کیش است که توسط معاونت گردشگری تدارک دیده شده است.

قائدیان با اشاره به عضویت کیش در سازمان جهانی گردشگری ملل متحد خاطر نشان کرد: رویکرد گردشگری کیش به عنوان یک "مقصد رویداد محور" و برگزاری روز کیش و توسعه برنامه‌های مخصوص برای این روز در سال های آتی می‌تواند یک مزیت ویژه به مزیت‌های جذب گردشگر در جزیره زیبا اضافه کند؛ به خصوص که با عضویت کیش در سازمان جهانی گردشگری ملل امکان مناسب‌تری جهت تعاملات بین‌ المللی جزیره کیش در حوزه گردشگری فراهم آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز